ieksEmmu schreef:
ow ben je er zo een…
zo vies was ie toch nie?
http://img.photobucket.com/albums/v483/b70/citroens/cifo heusden 2007/IMGP1094.jpg
ja, zo één ben ik er. je hebt gelijk, zo vies is ie niet met deze winter; nu is die foto wel precies de schone kant. maar het blijft altijd een vuile 16v
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
mpostma schreef:Knallen met de 16v krijgt zo een heel andere dimensie.
Gheghe
hel1 schreef:maar het blijft altijd een vuile 16v
Dirrrrrrty rules
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Yezzz
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Haha de mijne knalt….. die van Heleen blijkt een vrachtwagen bij achteruitrijden Dat geeft ze nét die eigen persoonlijkheid
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Ook ik vond het een geweldige dag! De C6, het poetsen, de sloop XM en catering was allemaal super gedaan. Ook leuk om jullie eens life te zien. Wel jammer dat er niet meer “zeldzamere” Cits waren. Ik was de enige met de GSA. Volgende keer zal ik mijn gebakje (eerbiedig bedoeld ) op een betere plek zetten. Stond een beetje zielig in een hoekje zo.
Verder idd erg jammer dat er geen ds’en en Sm’s waren, maar dat was te verwachten met al die pekel op neerlands wegen…
Op de terugweg op de A1 bij Apeldoorn reed er in tegengestelde richting een geel metallic SM. Ik knipperen en zwaaien maar er kwam geen reactie terug
Morgen zal ik ook wat foto’s op het net zetten. Zijn geen fotografische hoogstandjes maar wel leuk voor het idee.
@Jaco: ik moet je ook zeggen dat ik Rouge Florentine ontzettend mooi vind op een BX. Zeker op een TZI/TZD met de megespoten bumpers. Het viel me nog wel op toen je weg reed dat je achterkant wat hoog staat. Kan dat kloppen?
My other car is a broomstick.
XBXG schreef:@Serge: was jij er ook dan? Had je helemaal niet gezien… ops: ops:
Ik ben maar iets van 1,5uur geweest geloof ik. Ik had me waanzinnig verslapen en vertrok pas om 12.30uur uit Gent. Vervolgens ben ik zo rond 16uur met de mensen van de Duitse XM-club in Heusden een pannekoek wezen eten en hebben we een joined sloop-meeting besproken tussen XM-NL en XM-D. Over de details later meer!
Iig was ik er toch lang genoeg om de goede organisatie te kunnen proeven en met een hoop lui ff lekker te keuvelen. En als kers op de pudding ook nog een mooie originele uitlaat van die sloper kunnen scoren
Animal triste post coitum
Wat betreft BX’en in Rouge Florentin; er ligt in mijn stalling naast mijn eigen BX Digit nog een mooie BX GTI uit 1987 in Rouge Florentin zachtjes te slapen. Verder ken ik nog een rode BX 19 TZI Break in Vlaardingen die een achterklep heeft in Rouge Florentin. Ook op de BX Break was die kleur dus geleverd.
Wat Bram zegt, klopt helemaal mijns inziens: Rouge Florentin is een kleur die extreem goed staat op een BX en direct kippenvel geeft!! Ik heb van een afstand staan kwijlen naar je BX. Of kwam dat nu omdat ik over die mooie GSA moest hangen om je BX mooi op de foto te zetten?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ieksEmmu schreef:hel1 schreef:ieksEmmu schreef:een volgende keer een line-up per model en voor de BXen per kleur?
ja toedeloe, en dan moet ie zeker ook gepoetst zijn, en dan ook een ordening per type per model.
ik wil gewoon aan komen hobbelen met mijn vieze en vuile 16V en hem daar neerkwakken waar plaats is.ow ben je er zo een…
zo vies was ie toch nie?
http://img.photobucket.com/albums/v483/b70/citroens/cifo heusden 2007/IMGP1094.jpg
http://62.95.94.132/gallery/CitFo-wintermeeting/59_G?full=0
de mijne wel ops:
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
XBXG schreef:Wat betreft BX’en in Rouge Florentin; er ligt in mijn stalling naast mijn eigen BX Digit nog een mooie BX GTI uit 1987 in Rouge Florentin zachtjes te slapen.
Da’s de RY-95-JH, vroeger mijn eigendom. Schitterende auto! Volgens mij is/wordt ie eigendom van Peter Hesselberth, hier ook aanwezig.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
CitroenAZU schreef:BX in Rouge Florentin:
hier ook nog 2:
stond/staat er niet een bx te koop in de (idd heel mooie) kleur, iets met bruin interieur ofzo?
edit: ik had pagina 5 blijkbaar overgeslagen….. jullie lullen ook zoveel.. ops:
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik vond het ook een gezellige en geslaagde meeting. Dank aan de organisatie, het was uitstekend verzorgd. Ik vond het ook weet leuk om te zien dat er allemaal nieuwe mensen waren. Ik heb zo en passant ook even geteld en ik denk dat er op het hoogtepunt zeker tussen de 50 en 70 mensen waren. Leuk evenement!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Zo, en ineens komen er allemaal BX-en te voorschijn in Rouge Florentin. Wat een prachtig gezicht. Maar met meegespoten bumpers is inderdaad veel mooier dan die lelijke grouwpaarse dingen.
@XBXG: die ‘87 GTI is inderdaad degene waarvan ik het bestaan wist. Daar had je me namelijk al eerder over verteld toen ik op zoek was naar de naam van de kleur van mijn BX.
@Mathijs: Ik heb inderdaad ook de indruk dat mijn achterkant een beetje hoog staat, moet ik toch eens naar kijken.
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
De rode BX kwam er in iedergeval heeeeeeeeel rood onder vandaan D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en die krassen op de motorkap van dé 24klepper waren ook stukken minder…!