Das mooi maar wat wil je nu zeggen?
stoterstangen90 schreef:Ik sleutel aan mijn huidige rij auto echt niet meer dan nodig is, en als dat een uur per maand is, dan is het veel.
Dat is het hem nou juist
Huidige rij auto… hoeveel uur werk zit daar nu al in dan :
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:stoterstangen90 schreef:Ik sleutel aan mijn huidige rij auto echt niet meer dan nodig is, en als dat een uur per maand is, dan is het veel.
Dat is het hem nou juist
Huidige rij auto… hoeveel uur werk zit daar nu al in dan :
ik heb hem nu 8 maanden ofzo, dus reken maar uit….....
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Wat mij opvalt, en misschien geld dat ook voor anderen:
Ijs koopt een auto, post dat op het forum, is er blij mee, gaat er dingen aan toevoegen / verbeteren.
Tot zover niks raars…
Maar dan, tijdens de bezigheden komt het er altijd op neer dat de auto weer verkocht gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf doen wat ie wil, en het is ook absoluut geen kritiek van boze aard oid.
Maar wat Pytrik al zegt, een uur per maand aandacht is genoeg om een BX rijdende te houden. En heel veel mensen schijnt dat te lukken. Maar in Ee is dat niet haalbaar lijkt het wel.
En wat was er nu helemaal mis met deze laatste TZD? En met je vorige GTi? Die rijdt toch ook gewoon nu??
Sorry voor die mensen die me niet helemaal kunnen volgen, maar BXen hebben nu eenmaal kuren, (of karakter?). Maar juist daarom rijden ze zo lekker. Als je een geen gezeik no nonsence geen rammeltjes auto wil, koop dan een Jap ofzo.
Test
Een jap kan ook prima idd.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
Thijsvandebles schreef:Wat mij opvalt, en misschien geld dat ook voor anderen:
Ijs koopt een auto, post dat op het forum, is er blij mee, gaat er dingen aan toevoegen / verbeteren.
Tot zover niks raars…
Maar dan, tijdens de bezigheden komt het er altijd op neer dat de auto weer verkocht gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf doen wat ie wil, en het is ook absoluut geen kritiek van boze aard oid.
Maar wat Pytrik al zegt, een uur per maand aandacht is genoeg om een BX rijdende te houden. En heel veel mensen schijnt dat te lukken. Maar in Ee is dat niet haalbaar lijkt het wel.
En wat was er nu helemaal mis met deze laatste TZD? En met je vorige GTi? Die rijdt toch ook gewoon nu??Sorry voor die mensen die me niet helemaal kunnen volgen, maar BXen hebben nu eenmaal kuren, (of karakter?). Maar juist daarom rijden ze zo lekker. Als je een geen gezeik no nonsence geen rammeltjes auto wil, koop dan een Jap ofzo.
gti? meende dat hij die van mij te leen had
Status Quo schreef:Thijsvandebles schreef:Wat mij opvalt, en misschien geld dat ook voor anderen:
Ijs koopt een auto, post dat op het forum, is er blij mee, gaat er dingen aan toevoegen / verbeteren.
Tot zover niks raars…
Maar dan, tijdens de bezigheden komt het er altijd op neer dat de auto weer verkocht gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf doen wat ie wil, en het is ook absoluut geen kritiek van boze aard oid.
Maar wat Pytrik al zegt, een uur per maand aandacht is genoeg om een BX rijdende te houden. En heel veel mensen schijnt dat te lukken. Maar in Ee is dat niet haalbaar lijkt het wel.
En wat was er nu helemaal mis met deze laatste TZD? En met je vorige GTi? Die rijdt toch ook gewoon nu??Sorry voor die mensen die me niet helemaal kunnen volgen, maar BXen hebben nu eenmaal kuren, (of karakter?). Maar juist daarom rijden ze zo lekker. Als je een geen gezeik no nonsence geen rammeltjes auto wil, koop dan een Jap ofzo.
gti? meende dat hij die van mij te leen had
Ja ik zie het nu, ik bedoel die 16tzi automaat
Test
gti? meende dat hij die van mij te leen had
Ja, en moet je zien hoe die er nu aan toe is
stoterstangen90 schreef:Een jap kan ook prima idd.
Opel kadet is meer mijn ding hoor..
Thijsvandebles schreef:Wat mij opvalt, en misschien geld dat ook voor anderen:
Ijs koopt een auto, post dat op het forum, is er blij mee, gaat er dingen aan toevoegen / verbeteren.
Tot zover niks raars…
Maar dan, tijdens de bezigheden komt het er altijd op neer dat de auto weer verkocht gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf doen wat ie wil, en het is ook absoluut geen kritiek van boze aard oid.
Maar wat Pytrik al zegt, een uur per maand aandacht is genoeg om een BX rijdende te houden. En heel veel mensen schijnt dat te lukken. Maar in Ee is dat niet haalbaar lijkt het wel.
En wat was er nu helemaal mis met deze laatste TZD? En met je vorige GTi? Die rijdt toch ook gewoon nu??Sorry voor die mensen die me niet helemaal kunnen volgen, maar BXen hebben nu eenmaal kuren, (of karakter?). Maar juist daarom rijden ze zo lekker. Als je een geen gezeik no nonsence geen rammeltjes auto wil, koop dan een Jap ofzo.
Ik krijg het idee dat ik mij hier moet verdedigen terwijl dit niet nodig is. Vertel mij niks over kuren; ik vind het prachtige autos en vind het leuk om af en toe te sleutelen. Echter worden de bx’en ouder en komen er meerdere kwalen bij. Nu zeg ik erbij dat ik niet 1 in topstaat heb gekocht; maar als we geld gaan uitgeven, dan word het een andere auto.
Dit is overigens de 2e auto die ik verkoop, maar dit is niet omdat ik er ontevreden over ben maar kans krijg om iets nieuwers te rijden. Omdat ik afgelopen half jaar al 36 000 km heb gereden heb ik amper tijd voor sleutelen. Heb ook nog andere hobbies…
Misschien verklaart dit het een en het ander
Harm schreef:gti? meende dat hij die van mij te leen had
Ja, en moet je zien hoe die er nu aan toe is
Denk toch eerder dat je dan bij de eigenaar moet zijn
Harm schreef:Dit is een blijver!
Oh dus pas over 4 weken weer te koop?
Fout
Alles wat je zegt kan (maar vooral zal) tegen je gebruikt worden.
Als je zelf achter je keuzen staat, prima! (En anders kun je d’r altijd een hoop van leren)
Probeer is een Xsara met een (dikke) dieselmotor. Er staat er hier al meer dan jaar eentje op de stoep en ondanks dat ie geen bollen heeft, is dit een van de weinige auto’s die mij naast de bx ook echt kunnen bekoren (als het niet nieuw hoeft te zijn ).
Sorry, hoor, maar een nieuwe wagen gaat net zo goed stuk! Wat denk je waarom mijn Xsara van 4 jaar weggegaan is? Omdat er net zogoed onderhoud aan komt en net zo goed iets stuk gaat. Dan kun je maar beter in een auto rijden die je ECHT leuk/lekker vind! En dat is heel persoonlijk…
Mijn BX heeft wel wat meer zorg nodig dan een uur in de maand, maar das vooral achterstallig onderhoud en ombouwwerkzaamheden.
Die TZD Turbo van Erik heeft ook vooral achterstallig onderhoud. Als je dat goed weg kunt werken heb je daarna inderdaad niet meer dan een uurtje per maand nodig…
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
De draadjes van Ijs BX’ avonturen blijven mij in ieder geval boeien. Mede daarom kijk en lees ik graag op dit forum.
Ook ik kan bepaalde beslissingen soms moeilijk volgen, maar het is in dit geval de beslissing van Ijs zelf. Ik merk wel dat sommige forummers wat minder stellig mogen zijn in hun opvattingen, maar dat is weer een ander verhaal. Zoveel mensen zoveel meningen. Je ziet het hier ook weer terug.
Benieuwd wat er voor terugkomt Erik.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Thijsvandebles schreef:Wat mij opvalt, en misschien geld dat ook voor anderen:
Ijs koopt een auto, post dat op het forum, is er blij mee, gaat er dingen aan toevoegen / verbeteren.
Tot zover niks raars…
Maar dan, tijdens de bezigheden komt het er altijd op neer dat de auto weer verkocht gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf doen wat ie wil, en het is ook absoluut geen kritiek van boze aard oid.
Maar wat Pytrik al zegt, een uur per maand aandacht is genoeg om een BX rijdende te houden. En heel veel mensen schijnt dat te lukken. Maar in Ee is dat niet haalbaar lijkt het wel.
En wat was er nu helemaal mis met deze laatste TZD? En met je vorige GTi? Die rijdt toch ook gewoon nu??Sorry voor die mensen die me niet helemaal kunnen volgen, maar BXen hebben nu eenmaal kuren, (of karakter?). Maar juist daarom rijden ze zo lekker. Als je een geen gezeik no nonsence geen rammeltjes auto wil, koop dan een Jap ofzo.
Ijs is -net als ik- een perfectionist. Als hij dan voor een acceptabel bedrag een betere BX kan krijgen, waarom niet ? De 1 gaat stug door met opknappen, de ander koopt een betere wagen. Het is maar net welke weg je wilt bewandelen.
Maar ik kan me desondanks je reactie wel een beetje voorstellen hoor
Schijt aan originaliteit.
Ach weet je? het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Ik rommel wel met mijn eigen wagens, en wat een ander doet kan me hoogstens boeien, of niet natuurlijk. In dit geval vroeg ik me gewoon één en ander af.
Test