Sinds een uur of 4 ben ik weer de trotse eigenaar van een DS. Het betreft een DS Pallas Hydraulique uit 1968, een rode met een beige dak en lederen bekleding.
We hebben de auto net opgehaald en ik moet zeggen dat ik dat echt gemist heb, het rijden in een DS. Zelfs al was het maar 50 km, het genot om in zo’n auto te kunnen rijden was meteen weer aanwezig. Ik kan al bijna niet meer wachten tot het weer beter wordt zodat ik weer wat langere tochtjes kan gaan maken.
Op dit moment staat ze lekker te rusten in de garage, mijn vrouw is zo vriendelijk geweest om haar auto buiten te zetten zodat de dame binnen kan staan.
Hopelijk kunnen we nog lang van haar genieten.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
van harte !! veel plezier ermee !!
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Gefeliciteerd!!
Heel veel plezier met je dame!
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Hoi Bas,
gefeliciteerd met die mooie rode dame!
ene, photoosch!
Gefeliciteerd Bas. Mooie snoek! En een goeie halfautomaat rijdt heerlijk.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Bedankt allemaal. De halfautomaat rijdt inderdaad heerlijk, uit eerdere ervaringen had ik dat al mee mogen maken, vandaar dat de zoektocht zich ook beperkte tot halfautomaten.
Ik zal, zodra ik daar tijd voor heb, wat foto’s maken. Nu staat ze in de garage te rusten.
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Goh?
Gefeliciteerd!
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gefeliciteerd!
Veel plezier ermee!
‘Spirit of avant-garde’
Gefeliciteerd met de geweldige aankoop en dat er maar vele km’s mee gereden mag worden. Enjoy
Bas, is het die rode die in de achterhoek te koop stond ?
Die zag er mooi uit inderdaad.
Congrats !
maxcitro schreef:Bas, is het die rode die in de achterhoek te koop stond ?
Die zag er mooi uit inderdaad.
Congrats !
Als je met de achterhoek Zeddam bedoelt, dan is het die dame ja. Ik was er gelukkig als eerste bij, dankzij mijn vrouw die me vertelde om op dinsdag te gaan kijken rechtstreeks vanuit mijn werk in plaats van te wachten tot woensdag, wat oorspronkelijk mijn bedoeling was. Nadat ik dinsdag geweest ben hebben er nog 3 personen gebeld die interesse hadden waarvan er eentje al meteen een bod had uitgebracht….
Gaaf voor je! Blij dat je toch niet voor de verstandshuwlijk hebt gekozen….
Totaal aantal Berichten: 809
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Gefeliciteerd!
Voor mij hoort halfautomaat ook bij de DS en ik wilde ook nog de laatste neus en nog wat van die dingen. Het zoeken duurt wel iets langer, maar als je weet wat je zoekt kun je ook doelmatiger zoeken. Ik heb er nooit spijt van gehad, sterker nog ik ben er erg blij mee. Het enige wat ik niet gedaan heb is een rode stoffen pallas interieur, dat vind ik zo mooi. Ik heb nu zwart leer, ziet er goed uit. Ik ben er erg tevreden over.
Volgens mij heb je weinig van je eisen hoeven laten liggen (wat lopezdijkstra ook schrijft), of heb ik het mis?
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
gefeliciteerd Bas! heb je nou eindelijk deze DS die je zocht? een rode is een knap kleurtje hoor ,en dan nog eens met zwart leder! Ben jij lid van de ID/DS club? dan hoop ik haar spoedig eens te zien! foto’s zijn in elk geval ook eerst en vooral welkom!!
Ik ben inderdaad blij dat ik bij mijn wensen gebleven ben. Ik heb een aantal andere auto’s gezien die jonger waren maar daar bleef de klik bij uit. Bij deze auto niet, liefde op het eerste gezicht en ze is nog in goede staat ook.
Ik heb trouwens bruin leder, geen zwart. Maakt mij ook niet zoveel uit hoor, zwart of bruin.
Re: Wederom DS eigenaar
Bas schreef:Sinds een uur of 4 ben ik weer de trotse eigenaar van een DS. Het betreft een DS Pallas Hydraulique uit 1968, een rode met een beige dak en lederen bekleding.
We hebben de auto net opgehaald en ik moet zeggen dat ik dat echt gemist heb, het rijden in een DS. Zelfs al was het maar 50 km, het genot om in zo’n auto te kunnen rijden was meteen weer aanwezig. Ik kan al bijna niet meer wachten tot het weer beter wordt zodat ik weer wat langere tochtjes kan gaan maken.
Op dit moment staat ze lekker te rusten in de garage, mijn vrouw is zo vriendelijk geweest om haar auto buiten te zetten zodat de dame binnen kan staan.
Hopelijk kunnen we nog lang van haar genieten.
WHOEHAAAAA!!!!! En dat lees ik nu pas
Van harte gefeliciteerd!!!! kHeb je zoektocht naar een DS bijgehouden en ‘t is leuk om te lezen dat je er nu een hebt. ‘t Is diegene van marktplaats zeker?*
* ja dus, gezien het topic ‘Hulp bij waardebepaling DS 21 Hydraulique’