7 van de 11
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

Napraten Heusden topic…
Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 12 februari 2007 01:26 PM
  [ # 91 ]

Mijn auto is vorige week zondag in het donker door mijzelf in de was gezet, daarna ben ik in de regen op en neer naar Eindhoven gereden, en daarna nog in de regen naar amsterdam, en door net zulk vies weer naar Heusden. Mijn autootje was echt een smerig ding weer om te zien van buiten, en ik/men is daar gewoon met de was overheen gegaan, en het resultaat vind ik werkelijk verbluffend!
Ook linksachter heeft kennelijk de 16V in elkaar gezeten, wat weer is gerepareerd, maar de lak zag er daar uit alsof het met een schuurspons gepoetst was. Ik heb me daar al meerdere malen suf op staan boenen, maar toen 2clean met de flex eroverheen ging met dat spulletje zag het er als nieuw weer uit! alleen de bijgetipte lak daar is nog te zien. Verder heb ik het dak van mijn 16V nog nooit rood gekregen, ook het dak van mijn eerste ook rode BX kreeg ik nooit mooi, altijd vlekken en witte plekken erin, terwijl ik dankzij het spul van 2clean gewoon een prachtig rood dakkie weer heb! en geloof me met nu mijn 2e rood/roze bx heb ik echt al 1000en poets/was middelen gebruikt, ik heb één keer iets gevonden dat een vergelijkbaar resultaat gaf, maar dat hield niet zo lang en dat schuurde wel heel wat lak los Very Happy het doekje werd gisteren niet zo heel erg rood.
Een auto goed poetsen kost inderdaad een paar uur, maar daar is ruim de tijd voor geweest tijdens deze meeting Very Happy en die Flex is heilig! die moet ik ook hebben!

Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik FLINK overtuigd ben van de spullen van 2clean! dit resultaat had ik echt noooit meer verwacht van mijn oude verweerde lak Cool

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 12 februari 2007 01:31 PM
  [ # 92 ]

ff wat anders:

wat zou iek kunnen vragen voor mn ieksEmmu 2.0i?  Confused

iek voel weer een AX-kriebel nou ik enkele Gris Quartz exemplaartjes op mp zie staan… Razz

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 12 februari 2007 01:36 PM
  [ # 93 ]
Mechuccio schreef:

Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik FLINK overtuigd ben van de spullen van 2clean! dit resultaat had ik echt noooit meer verwacht van mijn oude verweerde lak Cool

Voor mij was het een verrasssing dat er een poetsteam klaar stond. Maar goed, ik was ook niet in staat om het topic vorige week te volgen.

Wat mij wel verbaasde aan de werkwijze was dat geen van de auto’s werd gewassen van tevoren. Mijn persoonlijke voorkeur is toch wel om de auto eerst geheel schoon te hebben voor het poetsen. En wassen betekent met ruim afdoende water en spons/wasborstel al het vuil verwijderen. Anders beschadigt het vuil tijdens het poetsen je laklaag.

Verder zal ik maar niks zeggen over de middeltjes, maar eigenlijk ben ik er wel van overtuigd dat het eindresultaat toch vooral afhangt van de inspanning en grondigheid van aanpak. Je hebt natuurrlijk de juiste producten wel nodig (een wax/conserveringsproduct, een poetsproduct om de lak iets te polijsten, iets van shampoo en een product om het kunststof te laten glimmen) maar die worden door div. verschillende fabrikanten geleverd en het lijkt wel een heilige oorlog wel product nu het beste is, maar in de praktijk vraag ik me echt af of het nu zoveel uitmaakt allemaal.

Profiel  

2clean
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 12 februari 2007 02:06 PM
  [ # 94 ]

Laat ik dan ook wat zeggen, wij zijn er gekomen met de bedoeling dat het product geprobeerd kon worden, daarom hadden wij ook de rode ford meegenomen. Als leden vragen of ze hun eigen auto mochten poetsen vind ik dat prima. De auto`s waar ik de kap mee had gedaan heb ik eerst afgenomen en laten drogen schoongemaakt en daarna pas met de flex. Ook ik weet dat dit niet de meest ideale manier is maar wel op dat moment het best haalbare. Van de eigenaars heb ik echter geen klachten gehoord!! die waren erg tevreden.
Als iemand tevreden is met een product moet die dat gewoon blijven gebruiken. Ook zijn er mensen die wel eens iets anders willen uitproberen. Daar zijn dit soort momenten voor. Denk niet dat ik hier rijk van kan worden, een dag werk, 268 km rijden. Voor netto omzet van 42 euro. Het is ook voor mij liefhebberij.
Wat mij opviel was de leuke sfeer, erg gemoedelijk, geïnteresseerd, en open. Dit maken wij wel eens anders mee. Lekker dat we binnen konden staan en lekkere broodjes en koffie. Ik zelf vond het een erg leuke dag.

Enne ik heb zelf ook een citroen, maar daar kreeg ik niet alles in. Vandaar de vw.
Gr René

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 12 februari 2007 02:15 PM
  [ # 95 ]

Last minute besloten te gaan en alles is eigenlijk al gezegd: zeer geslaagde meeting, geweldige opkomst, goed geregeld, goeie lokatie.
Sowieso leuk om de mensen en mobielen achter de nicknames in ‘t echt te zien Cool

En ja, rouge florentin, zucht…  halelujah

Op de heenweg op de A59 nog een AMI ingehaald, maar die was kennelijk aan ‘t zondagsrijden, want niet meer op de meeting gezien Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 12 februari 2007 02:22 PM
  [ # 96 ]

Denk niet dat ik hier rijk van kan worden, een dag werk, 268 km rijden. Voor netto omzet van 42 euro. Het is ook voor mij liefhebberij

Valt me wel op, dat die poetsscene er eentje van liefhebbers is… een tijd geleden heb ik een poetsclinic gekregen van Rob Mellaart (Meguairs), en sindsdien ben ik fan van het spul.

Maar inderdaad, welk spul je gebruikt is minder belangrijk dan de tijd, aandacht en liefde die je erin stopt.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 12 februari 2007 02:23 PM
  [ # 97 ]

hulde voor marco Very Happy was echts super

Profiel  

giovannellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 12 februari 2007 02:45 PM
  [ # 98 ]

Marco en familie, bedankt voor een goed georganiseerde dag.
Zelfs mijn kleinzoon wilde niet eerder naar huis.
Leuk om zoveel enthousiaste liefhebbers te ontmoeten!
En goed ook die welwillendheid om kennis te delen.
Ik heb ook al flink wat mooie foto,s gezien.
Ik kom zeker een volgende keer!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 februari 2007 03:01 PM
  [ # 99 ]
giovannellie schreef:

Marco en familie, bedankt voor een goed georganiseerde dag.
Zelfs mijn kleinzoon wilde niet eerder naar huis.
Leuk om zoveel enthousiaste liefhebbers te ontmoeten!
En goed ook die welwillendheid om kennis te delen.
Ik heb ook al flink wat mooie foto,s gezien.
Ik kom zeker een volgende keer!

Mooi Smile ......en schroom ook niet om eens wat meer bij te dragen op dit forum, want ik zie dat je al ruim 2 jaar lid bent van dit forum en nu pas je eerste bijdrage Wink

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 12 februari 2007 03:11 PM
  [ # 100 ]

zeg doe je een beetje aardig tegen mijn vader??? lol lol

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 februari 2007 03:14 PM
  [ # 101 ]
eXaMple schreef:

zeg doe je een beetje aardig tegen mijn vader??? Laughing  Laughing

Was ook heel vriendelijk bedoeld hoor. Wink

Profiel  

giovannellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 12 februari 2007 03:15 PM
  [ # 102 ]

Haha ik hou wel van mensen die opletten.

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 12 februari 2007 03:24 PM
  [ # 103 ]

en ik zal er de volgende keer ook bijzijn! Brak zijn is geen reden van opgaaf meer… wink

Profiel  

markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 12 februari 2007 04:08 PM
  [ # 104 ]

Marco ,

Het was een geslaagde meeting .
Alles was prima verzorgd .
Leuk om eens te zien wie er nu schuil gaan achter de diverse nicknames.
Nu ik dit topic doorlees ben ik er pas achter gekomen wie
CitroenAZu is Shocked

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

Gepost: 12 februari 2007 04:28 PM
  [ # 105 ]
markV624 schreef:

Marco ,

Het was een geslaagde meeting .
Alles was prima verzorgd .
Leuk om eens te zien wie er nu schuil gaan achter de diverse nicknames.
Nu ik dit topic doorlees ben ik er pas achter gekomen wie
CitroenAZu is Shocked

Groet ,

Mark

Ja, dat was die gozer die je interieur op de plaat wou zetten… Wink

Mooie koets heb je!

Profiel  

7 van de 11
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook