8 van de 11
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

Napraten Heusden topic…
markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

Gepost: 12 februari 2007 04:33 PM
  [ # 106 ]

Azu ,

Kom je dan een volgende keer in een mooie 2 cv
( AZU heet dat geloof ik ) zoals op je avatar .
Ook schitterend om te zien maar dan wel live de volgende keer .

Groet ,

Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  

Gepost: 12 februari 2007 04:37 PM
  [ # 107 ]

Prima,

...maar dit was de enige eend van me die nog niet naar een Citroen forum meeting is geweest dus ik dacht laat ik hier maar mee gaan… Smile Tevens is dit mijn pekeleend en rij ik liever niet met pekel met de besteleenden.

Profiel  

PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1130

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 12 februari 2007 08:19 PM
  [ # 108 ]
Franx schreef:
PHoskam schreef:

dat ‘poetsen’ van die lui dat leek echt nergens op, alleen het vuil verdween, met de juiste combo meguiars krijg je zelfs z’on vaal rode bx weer echt rood, dat materiaal wat zij erop smeerde deed zo goed als niets.  Confused

Bedankt voor het kompliment. Typische opmerking voor iemand die met zijn handen langs de kant ‘McGiver-polish’ heilig staat te verklaren.
Heb je er zelf mee gewerkt? Niet, lijkt me.

De bedoeling van 2clean was ook om mensen zelf te laten poetsen met hun middelen om er kennis mee te maken. Slechts één persoon was bezig om het te proberen. Oja, en ik… Uit interesse, ik heb verder geen binding/belang bij 2Clean. Maar organiseer binnenkort een poets-meeting voor het Audi-forum. Sorry dat mijn/ons geklungel je stoorde.
Maar als je een auto goed wil poetsen moet er ook een iets betere voorbereiding aan vooraf gaan qua wassen en polijsten! Je kunt niet verlangen een ‘vuile’ auto er binnen 1 uurtje blinkend nieuw bij te laten staan. Dat is mij nog nooit gelukt (ook niet toen ik nog professioneel poetste)

Qua product viel het mij niks tegen in ieder geval.

Ik heb niet met die materialen gewerkt nee, maar werk zelf bijna dagelijks met de professionele lijnen van 3m en meguiars en daar haal je in de zelfde korte tijd en met dezelfde korte voorbereiding meer resultaat mee dan met de spullen die op de meeting gebruikt werden.

ik werk zelf veel met een roterende machine en ben vaak nogal kritisch, misschien soms wel te…......vandaar mijn opmerking Wink

mocht iemand het verkeerd opvatten dan hierbij mijn excuses

voorbeeldje Wink

http://www.personeel.unimaas.nl/schrijnemeeckers/meguiars/15 oktober 2005/2.jpg
http://www.personeel.unimaas.nl/schrijnemeeckers/meguiars/15 oktober 2005/6.jpg

maare nu weer ontopic

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 12 februari 2007 08:30 PM
  [ # 109 ]
Caroline81 schreef:

@nico: je rijstijl is er trouwens nog niet echt op vooruit gegaan Laughing

Och, het is maar net hoe je het bekijkt
Laughing

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 12 februari 2007 08:38 PM
  [ # 110 ]
Simpele Ziel schreef:
Caroline81 schreef:

@nico: je rijstijl is er trouwens nog niet echt op vooruit gegaan Laughing

Och, het is maar net hoe je het bekijkt
Laughing

‘t Is meer dat z’n rijstijl meestal zo hard vooruit gaat Rolling Eyes  Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 12 februari 2007 08:39 PM
  [ # 111 ]

Valt mee, van mij had de colonne op de snelweg best een tandje lager mogen rijden hoor…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 februari 2007 11:38 PM
  [ # 112 ]

Wat mij betreft een zeer geslaagde dag. Erg goed georganiseerd, gratis koffie, broodjes bijna voor niets en een grote ruimte om droog te kunnen staan (was wel hard nodig met dat wisselvallige weer Confused ) Dus hulde aan de organisatie! Ook de sloop-xm was erg geslaagd, ik ben nu een paar tweeters rijker Very Happy

Erg lang ben ik nog niet actief op het forum, dus ik kende nog niemand Surprisedops: Maar vond het erg leuk om de mensen achter de berichten te ontmoeten.

Ik was het trouwens inderdaad die met Bram heeft gereden. Wat stuurt zo’n bx met Xantiapomp licht zeg Shocked  Echt bijna ongelooflijk!

Erg apart trouwens dat ik iets onder mijn motorkap had zitten, wat er vrij origineel uitzag en waarvan niemand met zekerheid kon zeggen wat het was. Uiteindelijk hebben we beredeneerd dat het wel eens iets van de startonderbreker kon zijn maar echt zeker wisten we het niet Rolling Eyes

Ik hoop dat ik ook op de voorjaarsmeeting kan komen, lastig met dat onregelmatige werk wat ik doe.

Ik ben er ook weer aan herinnerd om een rol ducktape te gaan kopen voor in de auto. Zonder dat had mechuccio niet verder kunnen rijden Sad  Dat drukte me weer eens met de neus op de feiten. Mooie 16v trouwens, helemaal na de poetsbeurt!

Ik kijk uit naar de volgende keer, ik hoop dat iedereen die er gister was dan ook is! Het liefst zelfs nog meer.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 12 februari 2007 11:44 PM
  [ # 113 ]

Hehe, Hilversum begint nog eens een echt BX-dorp te worden.  Very Happy Laughing

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 februari 2007 11:46 PM
  [ # 114 ]
XBXG schreef:

Hehe, Hilversum begint nog eens een echt BX-dorp te worden.  Very Happy Laughing

Ja echt, en dat is een goede zaak!  Very Happy Jij woont dus ook weer in Hilversum? Wel zwaaien als we elkaar tegenkomen hè Wink

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 februari 2007 11:50 PM
  [ # 115 ]
mssl schreef:

@knackor was een mooie BX break zeg! Very Happy Was ook erg leuk om even met je te babbelen Wink  Zo leer je weer wat nieuwe mensen kennen…..valt me altijd weer tegen op een meeting met hoeveel mensen je praat Surprisedops: ! Achteraf had je nog veel meer willen zien/spreken e.d. Laughing

Maarja…...das mooi voor de volgende keer Razz

Dank je, jouw 16v zag er ook erg netjes uit! En vond het ook leuk om de man achter het ‘distributiedrama’ te hebben gesproken Smile  Erg prettig dat je auto weer goed rijdt enzo. Hij staat ook op de foto, met nico achter het stuur!

Ik heb ook een hoop mensen gesproken maar ik zit me ook te bedenken dat er een hoop mensen rondliepen waar ik eigenlijk bijna tot niet mee heb gesproken Surprisedops: Ik ben slecht Wink  Maar daarvoor hebben we de volgende meetings!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 13 februari 2007 12:15 AM
  [ # 116 ]
knäckor schreef:

Wat stuurt zo’n bx met Xantiapomp licht zeg Shocked  Echt bijna ongelooflijk!

Ja….je had de opmerkingen van o.a. Marten moeten horen toen we bij mijn geopende motorkap stonden te kletsen….zoals : wanneer gaat ie weg, dan wil ik die pomp er wel uitslopen (en nog wat bruikbare onderdelen van de 1.9D)  Twisted Evil  Mr. Green

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 13 februari 2007 12:17 AM
  [ # 117 ]

Is de sloop-XM er nog?
Spreek net een collega van me waar ze in het parkeervak tegenaan hebben gezeten… Hij zoekt een groene voorbumper, voorspoiler en grille.
Nou weet ik nix van XM, zijn wagen is van ‘95, dus ik weet niet eens of het past, maar áls het er nog is (toen ik wegging zat de bumper er iig nog aan?!)  Rolling Eyes

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 13 februari 2007 12:18 AM
  [ # 118 ]

Trouwens Wouter, je vertelde dat je mijn vorige bix wel eens op de foto had gezet in Hilversum. Heb je die foto nog?

Hij was te kaal voor woorden, slingerraampjes, alle deuren met de hand, geen stuurbekrachtiging… Maar wel een GTi-interieur, goede motor en goede vering en toch vond ik hem er wel stoer uitzien Cool

let trouwens niet op de dobbelstenen die ik er op de foto nog in had hangen

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 13 februari 2007 12:37 AM
  [ # 119 ]
woutersmits schreef:

stond/staat er niet een bx te koop in de (idd heel mooie) kleur, iets met bruin interieur ofzo?
edit: ik had pagina 5 blijkbaar overgeslagen….. jullie lullen ook zoveel.. Surprisedops:

Is de 16 TRI die hier ook op het forum wordt aangeboden. Lijkt een prachtige auto te zijn.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 13 februari 2007 12:45 AM
  [ # 120 ]
knäckor schreef:

let trouwens niet op de dobbelstenen die ik er op de foto nog in had hangen

Waarom niet? Was ooit een veelgevraagd accesoire in menig auto?!  Laughing
Tenslotte zijn de dobbelstenen niet fout, maar de combi dobbelstenen/chauffeur/auto (als in dobbelstenen/sjonnie/manta)
Ik vind ze wel geinig, heb ook nog voor de grap ooit nog een stel voor mijn verjaardag gekregen, en denk dat ik die wel in mijn VW-oldtimertje ga hangen… Wink

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

8 van de 11
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook