Inderdaad, je oude mee naar chyparse, en je krijgt een gereviseerde mee naar huis. Maar eerst even bellen of ie op voorraad is. Ik ben ik oktober op goede geluk langs chyparse gegaan (toen nog op Soesterberg), maar toch even gebeld. Ik kreeg de laatste, volgende serie was onderweg.
succes met vervangen, dat is goed te doen.
Ben ik blij dat mijn radiatuer tijdens het sleutelen sneuvelde….. Even met het metaal onder de rits van de koeltunnel hoes blijven haken, tik en PSJJJJJJTTTT een stevige zeikstraal….... Nog overwogen om de auto de weg op te duwen, maar als het droog is zien zij het spoor ook wel vanaf de sleutelplek….....
Is nu opgelost, wacht alleen nog even op de laatste afstellingen, en dan ik weer DS rijden!
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
serieus !!! niet op voorraad ??? dan heb ik morgen een probleem , slaap ik weer slecht vannacht ben ik bang…..
Daar hoef je niet slecht om te slapen, je kan er nu weinig aan doen…
Bel ze morgenochtend maar, dan weet je het snel genoeg.
Alternatieven wellicht Timmer of Blikwerk, Antonisse of borculo?
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Dinsdag ga ik op de terugweg van een bespreking in A’dam nog ff langs Chyparse. Als jij ‘m besteld dan kan ik ‘m wel voor je meenemen. Overigens verstuurd Chyparse ook, mocht je ‘m sneller willen hebben.
Anders hebben we het er morgenavond nog wel ff over.
Animal triste post coitum
bedankt voor alle aanbod, serge ik ga morgen even proberen wat te regelen want ik wil dat happie en drankie morgenavond niet missen en mn andere dame wil nog steeds niet omhoog komen haha ...de dames zijn nukkig terwijl ik erzoveel liefde (en euries) in stop
t komt wel goed
ik bel je morgen wel even