Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik werk zelf ook op de bloemenveiling maar dan die van aalsmeer. ik heb geprobeerd daar een meeting te organiseren, maar via de officiele weg is dat dus mislukt.
Statistieken
Ik ben pas nog uit het Franse forum Planète Citroën geknikkerd wegens “inactivité”.
Blijkt dat als je daar nooit berichten hebt geplaatst en vervolgens 1 maand het forum niet bezoekt je er gewoon uit ligt. Moet je opnieuw registreren. Hoe meer berichten je hebt geplaatst hoe langer je inactief mag zijn. Ieders laatste bezoektijdstip wordt vermeld in de gebruikerslijst.
Het forum krijgt op deze manier dagelijks 10-tallen nieuwe registraties, maar heeft “slechts” ongeveer 2500 leden. Het aantal berichten staat intussen wel op ongeveer 125000. Het forum trekt dagelijks vele honderden bezoekers. Een aardig actief forum dus.
Veel posten is natuurlijk niet noodzakelijk voor een actief forum. Het Franse forum kent 300 (12 %) registraties die nooit een bericht geplaatst hebben, maar wel in de afgelopen maand een bezoekje afgelegd hebben.
Citroën-forum.nl kent in verhouding veel registraties die nooit gepost hebben, ongeveer 290 van de ongeveer 900. Ruim 30 % dus. Daar komt nog eens een kleine 20 % bij met 1 bericht. Bij elkaar dus al de helft. Je kunt er rustig vanuit gaan dat als de Franse regels van toepassing waren geweest een groot deel van deze helft al uitgeschreven zou zijn. Op deze manier doorredenerend zul je op niet meer dan enkele 100’den min of meer actieve gebruikers uitkomen.
Maakt allemaal helemaal niks uit, want het is en blijft een schitterend forum met een enorm enthousiaste kern. Complimenten voor ieder die daaraan bijdraagt. Heb het alleen niet over gebruikers, maar over registraties. En registraties komen niet op een meeting.
Nog een paar vragen en opmerkingen:
1. Die MB kan echt niet,
2. Kan een laatste bezoektijdstip in de gebruikerslijst opgenomen worden?
3. Voor de eerlijkheid vind ik dat admin en de op 1/1/1970 geregistreerde naamloze gebruiker in mindering gebracht moeten worden op het totaal aantal registraties,
4. Zijn er anderen die Planète Citroën bezoeken?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Liever een ster in mijn ruit dan een op de grille :kots:
Re: Statistieken
ID66 schreef:
4. Zijn er anderen die Planète Citroën bezoeken?
PeTeR
Daar moet je zeker Frans voor kunnen lezen/schrijven?
Re: Statistieken
theiz schreef:Daar moet je zeker Frans voor kunnen lezen/schrijven?
‘t kunnen lezen is wel makkelijk ja, posten wordt ook wel in ‘t Engels gedaan,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
René van Maren schreef:Liever een ster in mijn ruit dan een op de grille :kots:
Dat is nog altijd beter dan: liever een ster in mijn voorruit dan een ruit in mijn ster :schater :kroon
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Dat is nog altijd beter dan: liever een ster in mijn voorruit dan een ruit in mijn ster :schater :kroon
Gaat ie Bliek?
:25
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
erik wijngaarden schreef:btw we zijn al het grootste forum, alleen hebben we nog niet het grootste aantal leden
Als je dat maar weet.
En die leden komen er vanzelf wel bij….maar ik vrees dat we de 1000 net niet zullen halen voor oudejaar.
Bram schreef:En die leden komen er vanzelf wel bij….maar ik vrees dat we de 1000 net niet zullen halen voor oudejaar.
Even mezelf corrigeren…..ik denk dat we het WEL halen…het 1000é lid voor oudjaar.
Nu op 941.
Nog 59 te gaan…......
Als je ze blijft betalen wel ja
nog 49 te gaan….
Halen we de 1000 op het eind van het jaar (nog 26 dagen)?
nee denk het niet..dat zijn er 2 per dag…en als we nu al zelf leden(jules deelder) moeten gaan aanmaken
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hoho, die heb ik aangemaakt voor deelder !
Ik ben van plan hem een mail te sturen en omdat ie digibeet is staat z’n account vast klaar
Schijt aan originaliteit.
ja dat wist ik, maar hij is nog geen lid
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI