is dit de nieuwe Citroen C1?
wanneer dit hem is, vind ik het een anonieme auto. het past niet in het nieuwe gamma van Citroen
Een mislukte kruising tussen een C2 en een nissan micra?
Hmm….hier dreig ik toch af te haken..
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Lijkt wel een verlaagde Smart met een Daewoo Matiz gemixt :kots
hij heeft wel wat weg van een toyota yaris niet echt een citroën, hopelijk is het hem niet
Citroën Daewoo Matiz ja ...
Schijt aan originaliteit.
Re: citroën C1
activa schreef:
is dit de nieuwe citroën C1?
wanneer dit hem is, vind ik het een anonieme auto. het past niet in het nieuwe gamma van citroën
Tss, kijk die kont !!!!
gewoon een kont van de Smart for4
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
tja,
de C1 wordt een zusje van een nog te introduceren kleine Toyota.
dus die Yaris-kont is niet zo heel vreemd, in dat licht bezien…
een ontwerpdoel van het nieuwe project is een lange wielbasis, dus vandaar die UIT-stekende derriere ops:
De neus lijkt me wel te veel Peugeot, trouwens !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Die neus vind ik meer op die van een Pluriel lijken, maar dan wat te compact…
ik vinnem er best leuk uitzien…:D
en als je die zwarte rand in de bumper eruit sloopt heb je de Peug 107 voor je….
Toyta Aigo zijn al foto’s van geplaats hier op het forum meen ik….
maar….ziet er leuk uit….
De C1 wordt volgens mij samen met peugeot, toyota en ford ontwikkeld. Ze willen volgens mij samen een € 5000 euro auto maken. Zoals met de C8 geeft ieder merkt zijn eigen karaktertrekjes aan die auto.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
samen met ford???? alleen voor de motoren of komt er dan een model onder de Fiesta???? Of wordt het de vervanger van de KA?
Tom Duckpower schreef:samen met ford???? alleen voor de motoren of komt er dan een model onder de Fiesta???? Of wordt het de vervanger van de KA?
Als ze verderdoen zoals ze bezig zijn,
is het enkel voor de motoren.
1.4hdi en 1.6hdi zijn (dacht ik) ook deels ford motoren.
met 4 automerken eenzelfde auto op de markt brengen, lijkt mij niet echt realistisch…?
rocco schreef:met 4 automerken eenzelfde auto op de markt brengen, lijkt mij niet echt realistisch…?
En de C8, Pheadra (Lancia), Ulyssee(Fiat) en 807 dan??
Is allemaal uit kosten besparing, met meerdere merken een model ontwikkelen is goedkoper als in je eentje….
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
erwt schreef:De C1 wordt volgens mij samen met peugeot, toyota en ford ontwikkeld. Ze willen volgens mij samen een € 5000 euro auto maken. Zoals met de C8 geeft ieder merkt zijn eigen karaktertrekjes aan die auto.
Deze auto is een samenwerkingsverband tussen PSA en Toyota, auto zal worden geproduceerd in het Tsjechische Kolin waar een jaar of wat geleden speciaal een fabriek is neergeplant. De auto zou zo’n € 8.000,- moeten gaan kosten. Dat zal wel voor andere landen gelden, want met die fijne BPM zal het in Nederland wel richting € 10.000,-
Ben op basis van deze ene foto nou niet bepaald enthousiast geworden. Eerst maar eens wat meer officiële foto’s afwachten.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Ach de dubbele chevron staat er nog op .. voor de rest?
Tja, als citroen zo door gaat zullen ze zich niet zo druk meer maken over
bestaande klanten maar meer gokken op nieuw plubliek, waardoor ze
hun eigen identiteit langzaam gaan verliezen en opgaan in de grote hoop.
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën