De laatste weken geeft mijn buitentemperatuurmeter temperaturen aan tussen 35 en 48 graden. Ik heb al even achter het spiegelglas gekeken, maar het ding zelf is een uit een geheel gegoten grijs plastic blokje waar de bedrading rechtstreeks uit komt. Kun je niets aan zien dus. Accu even los en display (klok) opnieuw instellen hielp ook niet. Kan dit het zoveelste slechte massacontact zijn of is-tie gewoon naar de kl#ten?
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 247
Geregistreerd: 13-04-2006
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Sensor
Het sensortje in de spiegel is inderdaad overleden dit is een typische klacht, even de draadjes doorknippen en een nieuw sensortje van dealer er aan solderen en je probleem is opgelost (kost ongeveer 20 euro)
Succes en groeten Gijs
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Oké, bedankt
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ach bij mij is het nu al weken 70 graden….. lol
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
eXaMple schreef:Ach bij mij is het nu al weken 70 graden…..
Fahrenheit…..? = toch 21,11111111"Celsius.prima weer bij jou,beter dan hier!
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Ik heb die van mij afgelopen zomer vervangen voor een exemplaar van de sloop; €2.
Animal triste post coitum