Wie heeft er ook eeen C4 Picasso vorig jaar besteld zonder pack coffre en verwacht nu net als ik wel de spoiler met breed 3e remlicht en deze zul je niet krijgen omdat in januari de optielijst is aangepast en die spoiler dus een onderdeel is geworden van de optie pack coffre.
C4 Picasso 1.6 HDIF (uitgebreide) Ligne Ambiance - Kleur Nocciola sinds 24-02-2007
Ik heb em even verplaatst Edwin. Hij stond namelijk niet in het C4 forum gedeelte.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb het even gechekt in de prijslijst, maar je hebt inderdaad gelijk. Wat vreemd. Weet je dan wel wat je nu krijgt? Hoe ziet dat er dan uit, zonder achterspoiler. Krijg je dan zo’n 3e remlicht achter de achterruit?
Gelukkig zit het Pack Coffre wel in mijn uitrustingslijst, maar ik kan me voorstellen dat dat een behoorlijke teleurstelling is wanneer je dit plotseling niet mee krijgt.
Heeft er iemand een foto van een achterpartij zonder deze “optie” :
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb het dan over de Nederlandse prijslijst. Ik neem aan dat Edwin het ook over de NL-uitvoering heeft.
ja, ik heb het inderdaad nu over de NL uitvoering en ik weet nog niet wat ik krijg.
C4 Picasso 1.6 HDIF (uitgebreide) Ligne Ambiance - Kleur Nocciola sinds 24-02-2007
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ook gewoon een spoiler alleen met een kleiner remlicht
- C5 X Shine Hybrid 225
Zijn daar ook foto’s van?
- C3 1.4i Difference
kan ik vanavond wel posten,
tis wat kleiner dan met pack coffre: net als de c3,c4 etc zo´n overhanging aan de achterkant met in het midden een heel stuk kleiner 3e remlicht.
- C3 1.4i Difference
- C5 X Shine Hybrid 225
Valt me nog wel mee zo op het eerste gezicht.
Met de spoiler en het bredere remlicht is mooier, maar deze valt ook niet heel erg tegen op het eerste gezicht.
In het echt valt het echt tegen met dat kleine remlichtje en dan wel die mooie grote achterlichten.
Ik was er overigens al wel in november van op de hoogte dat dat grote derde remlicht in die pack coffre zat, dat zei de dealer toen al tegen mij.
Die had er namelijk toen een staan met dat kleine remlicht en dat viel mij zwaar tegen eigenlijk, heb toen gevraagd bij welke versie/optie dat mooie grote remlicht zat. Maar inderdaad voor de mensen die dat niet wisten zal het wel zwaar tegenvallen.
ik kan me nu een beetje voorstellen wat ik ga krijgen, maar ik baal er best van dat ik dus niet het mooie 3e remlicht krijg.
Heeft iemand nog suggesties , bij de dealer krijg ik geen wijzigingen meer voor elkaar.
Edwin-E schreef:ik kan me nu een beetje voorstellen wat ik ga krijgen, maar ik baal er best van dat ik dus niet het mooie 3e remlicht krijg.
Heeft iemand nog suggesties , bij de dealer krijg ik geen wijzigingen meer voor elkaar.
Hoezo krijg je het niet bij de dealer voor elkaar ? Waarschijnlijk moet je auto nog geproduceerd worden en zo lang ze geen produktienummer hebben gekregen kun je nog gewoon wijzigingen doorgeven. Lijkt me niet zo moeilijk om Pack Coffre er nog als optie bij te bestellen. Of bedoel je dat niet en wil je zonder die optie wél dat grote derde remlicht hebben ? Dat zal niet meevallen vrees ik om dat voor elkaar te krijgen, maar als je aangeeft dat je alsnog Pack Coffre erop wil hebben kan dat nooit zo’n groot probleem zijn(als je tenminste Ligne Ambiance hebt besteld, bij die goedkopere versies kan je het inderdaad niet eens als optie bestellen)
Ik heb alsnog een deal met de dealer gemaakt en krijg nu dus een C4 Picasso 1.6 HDI Ligne Ambiance in de kleur Nocciola met
pack coffre, pack detection, dakrails, blue tooth en licht metalen velgen.
- C5 X Shine Hybrid 225
Mooi geregeld
En dan alsnog gefeliciteerd met je mooie achterspoiler en brede remlicht!
(en natuurlijk alle andere extra’s die je er nu bij hebt !! )
- C5 X Shine Hybrid 225
Dus eigenlijk krijg je nu een Ligne Business, maar dan met Bluetooth i.p.v. de Tomtom…