Dit is speciale klei die je ook van meguiars koopt, samen met een spray.
Het schuurt niet. Ik heb het met mijn auto gedaan en stond er eerst ook wat raar tegenover, maar het werkt echt pefect Ook harsbobbeltjes enzo die op de lak zitten gaan weg. En je wil niet weten wat er zo in t dagelijks leven aan aanslag op je auto komt…
ScratchX is niet te agressief hoor… Ik ken de witte krasjes. Als je auto in de zon staat, zie je ook van die grote cirkels van hele lichte waskrassen. Daar is het zelfs al goed voor.
Te agressief is het zeker niet!
Mijn xsara zaten ook wat lichte krassen in die de prutsers van het schadebedrijf met hun poetstol hadden gemaakt. Ik stond versteld van hoeveel ik zelf met dat spul weg kreeg! En zonder de blanke laklaag te beschadigen…
Alle middelen die ik noem zijn van meguiars idd.
Als je op op distributeurs klikt krijg je een lijst met verkoopadressen. Dit spul verkopen ze niet bij de Halfords oid. Bedrijven die het verkopen hebben over het algemeen zelf ook heel veel ervaring met het product en kunnen je ook heel goed tips geven!
Xsara_Coupe
EDIT: Hier nog een van de foto’s waardoor ik er destijds mee ben begonnen:
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ies Honda!
Ies heel glanzende Honda, en als er iemand hier een ban moet krijgen ben jij het Beetje zo’n mooie handgeschakelde v6.24 in een schuur opbergen
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Ies heel glanzende Honda, en als er iemand hier een ban moet krijgen ben jij het Beetje zo’n mooie handgeschakelde v6.24 in een schuur opbergen
Xsara_Coupe
hahahahahahaha
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
maar hij glimt wel!
Wat een zielige dame…
Je mag dr hier wel afgeven hoor, hou ik dr wel een beetje in conditie Staan er toch al twee voor de deur, dus een derde kan er ook wel bij
Xsara_Coupe
Edit: Wat zie ik nou in je post? HIJ? We hebben het wel over een dame he, of is de jouwe soms een omgebouwde ax?
Een AX is geen echte Citroën.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Xsara_Coupe schreef:Wat een zielige dame…
Edit: Wat zie ik nou in je post? HIJ? We hebben het wel over een dame he, of is de jouwe soms een omgebouwde ax?
ik weet niet wat voor pookje jij in je hand hebt om je XM in zn één te zetten en vervolgens volgas weg te spuiten….
Hahahahaha, wat een vergelijking
Nou, gezien het zachte en eigenwijze karakter en de typische nukken mag je het toch wel een dame noemen hoor
Xsara_Coupe
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en iek me maar afvragen waarom er zo weinig vrouwelijke forummers zijn…
moet toch eens kijken wat voor poetsspul/wax ik gebruik, zilver flesje met blauw etiket heb je niet veel aan…
Haha, tis en blijft een mannenhobby he De meeste vrouwen die ik ken zijn een auto al zat als ie een keer iets scheelt Dan moet je vooral niet bij citroen zijn
Xsara_Coupe
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
tis trouwens dit spul: http://www.sonax.nl/www/www/consument/bescherming.html
Maar de meeste vrouwen interesseert het ook geen moer in wat voor merk of type auto ze rijden.
Welk een onverschilligheid!
ieksEmmu schreef:tis trouwens dit spul: http://www.sonax.nl/www/www/consument/bescherming.html
Hmmm…ik ga voorlopig even voor het stappenplan van Maguiar’s…
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Matthijs2006 schreef:ieksEmmu schreef:tis trouwens dit spul: http://www.sonax.nl/www/www/consument/bescherming.html
Hmmm…ik ga voorlopig even voor het stappenplan van Maguiar’s…
met krasjes en het opnieuw aanbrengen van een waxlaag, zou ik dat ook doen (zou mn groene geen kwaad doen… )