Bram schreef:Een mooi voorbeeld hoe lang je dus met een Chic kunt rijden, is deze advertentie op Marktplaats :
[color=brown]T.e.a.b.
Beschrijving: Te Koop: Citroën BX, uitvoering CHIC.
Bouwjaar: sept. 1991
Kleur: Gris DolmenKm.st: 276.000 dkm
Dit zal Mark wellicht toch wat geruststellen…
Ik stond vandaag toevallig bij een 16tgi uit 1993 met hetzelfde kilometrage (bijna dezelfde motor, ook 276000km). Wel een heel “dure” auto geweest, altijd op benzine gereden, in 11 jaar dus ruim 20k per jaar.
Ich bin ein Breaker
deur63 schreef:‘k ben de BX vandaag dus samen met m’n broer opgehaald. Harm, Gijs en Marten hebben er flink aan gesleuteld, en hij rijdt echt prima (thanks guys ).
Hij ligt nu lekker in de oprit te slapen. Morgen zal ik proberen wat foto’s te maken, en in een nieuw topic te posten.
dat had ik dus een aantal dagen geleden gepost. Ik neem aan dat een aantal mensen in de gaten hebben gehouden of er een nieuwe post over een Chic was (was er dus, maar niet van mij).
‘k heb 2 kleine probleempjes met het maken van foto’s:
- ik heb geen camera
- als ik thuis kom van m’n werk is het al donker
dus, da’s niet zo gunstig. Ik heb wel zo’n handige TL-voor-in-de-sigarettenaansteker, dus ik kan wel lekker m’n 21-puntige lijst met modificaties/verbeteringen afwerken (zoals lampjes middenconsole vervangen, zo’n dingen allemaal).
Zaterdag zou ik, als het goed is, een camera krijgen en zal ik foto’s maken, veel foto’s (en speciaal voor harm: ook van m’n TWEE muntbakkies, en 0 asbakkies )
Die champagne kleur heet Sable pheniciën….maar ik heb er nog nooit een BX mee zien rijden….wel diverse Peugs en enkele Citroëns..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Die champagne kleur heet Sable pheniciën….maar ik heb er nog nooit een BX mee zien rijden….wel diverse Peugs en enkele Citroëns..
Ehhh….ik wil niet zeuren of zo, hoor….maar een BX is OOK een Citroën !
Simpele Ziel schreef:Die champagne kleur heet Sable pheniciën….maar ik heb er nog nooit een BX mee zien rijden….wel diverse Peugs en enkele Citroëns..
En toch zijn ze er:
De franse versie van de Chic (die doppen horen er niet op, doppen zijn het zelfde als de Nederlandse Chic): BX Millesime
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
Bram schreef:Simpele Ziel schreef:Die champagne kleur heet Sable pheniciën….maar ik heb er nog nooit een BX mee zien rijden….wel diverse Peugs en enkele Citroëns..
Ehhh….ik wil niet zeuren of zo, hoor….maar een BX is OOK een Citroën !
Scherp
wat ik dus bedoelde dat ik wel vaker een xantia, XM in die kleur gezien heb, maar nog geen BX….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI