Gedaan!
Count me in!
Slimme jongens trouwens, van Cypharse, om in Almere te gaan zitten, komt me veel beter uit, hoef ik de stad niet meer uit, hahaha!
Maar serieus, de meeting in Heusden is me zo goed bevallen dat ik van plan ben om me wat meer te laten zien op dit soort meetings. En ik was zowiezo al van plan om mijn dame even te laten checken want ik heb nog steeds het idee dat de hoogte en stugheid tussen voor en achter niet goed verdeeld is.
Welke datum is het nu geworden? Ben beetje te lui om alle pagina’s door te lezen, sorry!
Zweven of sideways…..... that’s the question
oh, sorry, de datum heb ik al gezien, ahum, valt niet echt op die koeieletters, schaam! ops:
Zweven of sideways…..... that’s the question
Gapert! Ik weet nog niet of ik er bij ben. Ik ga de 7e al naar Chyparse met de dame, even gezellig op de koffie.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Nog even over de bollencheck en het lijstje wat er gemaakt was op nr :
1 Janneman BX
2 hogervp Xantia
3 petereyd Xantia
4 xsara coupe XM
5 blooper1963 SM
6 bram BX
7 Renz BX
8 ronaleponal
9…?...
10…?.....
Ik weet niet of Renz op tijd in NL zal zijn…hij gaat de 20’e weg, moet dan 2 dagen in Kreta blijven….en zal als het goed is op vrijdag de 23’e aankomen in NL.
Eerder was er sprake van dat de meeting een week later zou zijn….mocht Renz niet kunnen komen dan laat ik dat wel weten hier, kan er evt iemand anders in zijn plaats.
Zou een rondje spoelolie dan ook mogelijk zijn? ops:
Dat kan mijn xm namelijk wel gebruiken denk ik…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Xsara_Coupe schreef:Zou een rondje spoelolie dan ook mogelijk zijn? ops:
Dat kan mijn xm namelijk wel gebruiken denk ik…Xsara_Coupe
als de bollen eraf gaan om te checken kan het systeem toch meteen helemaal leeglopen?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Mocht er idd nog plaats zijn om een bollen en spoelolie verversing te doen hoor ik het graag.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ik kom waarschijnlijk ook wel naar Almere op 24-03!
Is er dan nog plaats voor een bollenpompbeurt? Ik hou me zeker aanbevolen!
Ik kom ook. Ik wil van mijn XM wel een bollencheck laten doen.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
citroen23 schreef:het maximale aantal citroen’s wat chyparse aankan op die zaterdag is 10 stuks ,ik ga nog steeds uit van 1 brug, dus….....
laat maar horen als je het ook overweegt middels een pb’je.
Citroen 23 moet zo onderhand zijn draadje maar eens gaan updaten en kijken of ze allemaal nog komen….het is nog 1 maand te gaan.
Ik kom zowiezo (bij leven en welzijn)...of mijn zoon Renz ook kan komen is dus nog even de vraag.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Bram schreef:citroen23 schreef:het maximale aantal citroen’s wat chyparse aankan op die zaterdag is 10 stuks ,ik ga nog steeds uit van 1 brug, dus….....
laat maar horen als je het ook overweegt middels een pb’je.
Citroen 23 moet zo onderhand zijn draadje maar eens gaan updaten en kijken of ze allemaal nog komen….het is nog 1 maand te gaan.
Ik kom zowiezo (bij leven en welzijn)...of mijn zoon Renz ook kan komen is dus nog even de vraag.
ik kom ook zoals voorgeschreven!! maar moeten degene die opgeschreven staan,nou ook zelf contact opnemen met chyparse?? of komen de opgeschrevenen wel degelijk aan de beurt??
Diegenen in de lijst worden geholpen in de volgorde van aanmelden via pb. Dus zoals in de lijst van citroen23 staat.
Het is nog niet bekend hoeveel auto’s geholpen kunnen worden, dus ook niet hoeveel personen uit de lijst aan de beurt komen.
Dat is tenminste wat ik er uit begreep…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Xsara_Coupe schreef:
Het is nog niet bekend hoeveel auto’s geholpen kunnen worden, dus ook niet hoeveel personen uit de lijst aan de beurt komen.
Dat is tenminste wat ik er uit begreep…Xsara_Coupe
Dat is juist. Het hangt af van de tijd die per wagen nodig is, daarom wordt er al aangegeven dat mogelijk niet iedereen geholpen kan worden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik kan melden dat Renz helaas niet kan komen….ik sprak hem gisteren, hij komt die nacht uit Afghanistan terug dus dat is te kort dag voor hem.