Hallo forumleden,
Gisteren heb ik een mail ontvangen van een braziliaanse journalist die mijn website bekeken had.
Hij is voor het braziliaanse automagazine ‘Quatro Rodas Magazine’ op zoek naar informatie over de Citroën Kegresse en de deelname aan de tochten dwars door de Sahara, de croissiere Jaune en de croissiere Noire.
Hij heeft de vraag of André Citroën zelf aan de tochten deelnam of dat hij enkel optrad als sponsor.
Ik zelf denk het laatste, maar ik wil het zeker weten voordat ik hem iets laat weten.
Overigens krijg ik een exemplaar van het magazine met het artikel dat waarschijnlijk in het januari-nummer van 2005 zal verschijnen.
Zelf reed hij niet mee,
Georges-Marie Haardt wel.
Welke functie hij precies had weet ik niet, maar ik dacht dat het toch wel een bestuurlijke functie was
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik neem aan dat je het exemplaar wel ff inscanned voor ons
erik wijngaarden schreef:ik neem aan dat je het exemplaar wel ff inscanned voor ons
Ja, natuurlijk ga ik dat doen
Eric Vertogen schreef:erik wijngaarden schreef:ik neem aan dat je het exemplaar wel ff inscanned voor ons
Ja, natuurlijk ga ik dat doen
Ik ben benieuwd.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik denk niet dat het na 1 jaar en 15 dagen nog gaat komen
erik wijngaarden schreef:ik denk niet dat het na 1 jaar en 15 dagen nog gaat komen
Daarom dacht ik; het zal nu wel op zijn site staan….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:erik wijngaarden schreef:ik denk niet dat het na 1 jaar en 15 dagen nog gaat komen
Daarom dacht ik; het zal nu wel op zijn site staan….
Helaas heb ik van die journalist niets meer gehoord… en dus zeker geen magazine mogen ontvangen.