Boeman, ik vind het juist wel mooi om naar te kijken.
Oude dames in rust.
Verval kan uberhaupt wel een boeiende zaak zijn om naar te kijken.
Denk maar eens aan bijv een oude middeleeuwse vervallen burcht.
DriverD schreef:Ben in 1988 voor het eerst bij Moine geweest (de RN liep toen nog langs zijn garage). Zijn zoons waren nog wel te pruimen, maar die oude Moine? Niks dan sakkeren en klanten The Evil Eye geven
Heb er nog wel eens een 185-15 XVS gekocht, toen ik een voorband aan flarden had. Zelfs betalen ging moeizaam bij die oude Moine…
idd een narrige man die oude Moine, heb in ‘87 een DS19 uit de buurt opgehaald en bij hem met veel moeite een nieuwe radiator weten te kopen zodat ik de auto naar Nederland kon rijden!
Re: Onderdelen paradijs
maxcitro schreef:
Deze en sommige andere link’s doen het bij mij niet.
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik blijf het een trieste aanblik vinden,hoevaak ik de foto’s ook bekijk.
Misschien zit er nog spul tussen dat met veel TLC nog te redden is,alleen ben ik bang dat de benodigde financiële injectie niet verantwoord is…
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Site is nu uit de lucht, overbelast door hebberige hollanders?
En moet alles gered worden? Is het juist niet prachtig om al dit verval te zien?
cussylechatel schreef:Garage Moine, Route Nationale 106, tussen Nimes en Ales. Wat een oude klootzak, die Moine
Overigens heeft in 2003 het hele spul fors onder water gestaan. Zal weinig bruikbaars meer tussen zitten.
Ben er afgelopen zomer nog geweest…......alles is op zich redelijk opgedroogt, het is er natuurlijk het hele jaar vrij droog, maar verwacht zeker geen koopjes bij die kerel (hij heeft een uitgeprint velletje met internet prijzen) en ook geen vriendelijk woordje, wat een eikel, wel een heel mooi ongeroest spatbord, voor nummerplaathouder en achternummerplaathouder en achterlichten gekocht…........
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Kees-Jan Smit schreef:En moet alles gered worden? Is het juist niet prachtig om al dit verval te zien?
Wat wou je dan redden : er is immers niks te redden….........
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik heb er geen woorden voor…...
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Heb nooit problemen gehad daar. Een jaar of tien geleden betaalde ik voor een achterscherm(in de kleur), een origineel linkerdeurpaneel met armsteun en een km-tellerblok voor mijn ‘67 er ID19B slechts FF 150,00
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
We komen er deze zomer langs op weg naar de zuidkust! Ik wil dat wel eens zien, lijkt me prachtig al die rotzooi! Zou hij misschien nog hoog en droog een achterbankrugleuning hebben liggen in de kleur Caramel? Of is alles inmiddels in de kleur Mosgroen…
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Dirkman schreef:inspirerende zaken…
Haha stoer: een DS ‘Sahara’ ofzo!
en zo te lezen ongedempt; voorloper van de monstertrucks?
‘Spirit of avant-garde’
Dirkman schreef:inspirerende zaken…
moet een sdenken aan startmotor vervangen bij die achterste motor
2 hydraulische vaten, 2 systemen?
vikingo schreef:Dirkman schreef:inspirerende zaken…
moet een sdenken aan startmotor vervangen bij die achterste motor
2 hydraulische vaten, 2 systemen?
Voor die achterste heb je geen startmotor nodig. Gewoon in zn versnelling zetten en met de voorste wegrijden..
Totaal aantal Berichten: 15705
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Lelijke Eend schreef:http://home.arcor.de/schrottx8/html/galerie_1_139.html
Wat voor neus zit er op die Traction daar links ?
Dat is een zogenaamde ‘Rosengart Calandre’, zoals hiervoor gezegd inderdaad een optionele fopneus. Hierdoor heeft de traction veel weg van een Rosengart supertraction, de ‘andere’ franse voorwielaandrijver die in de jaren dertig gemaakt werd