Daar zeg je wat; het panoramadak wat veel 205’jes hebben gehad had wat mij betreft standaard in elke luxe BX gemogen.
Is dat dat panoramadak wat boven op het dak ligt? Ik heb dat ook eens gezien en het viel me erg tegen. Van buiten lijkt ‘t enorm, maar het effectieve gat in het dak is maar heel klein. Een BX-fabrieksdak is veel groter, en ligt ook nog eens niet zo lelijk bovenop het dak.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
XBXG schreef:Peteryed schreef:Of een 2.2 HDI 6 bak. weer zwart metallic. Panorama dak serie 3.
Daar zeg je wat; het panoramadak wat veel 205’jes hebben gehad had wat mij betreft standaard in elke luxe BX gemogen. Ik vind dat zo fantastisch en zit bij elke 205 weer te dromen dat ik dat graag in mijn BX had gehad…
Zesbakken? Nee, van mij niet. Ik heb meerdere 6-bakken gereden en vond ze allemaal k#t. Alleen de Renault Laguna heeft een fantastische zesbak.
Ik rij elke dag in een VW 5-cilinder met 6 bak en 2500 cc³ dieselmotor, maar ik vind dat schakelen echt verschrikkelijk, omdat je bij 60 km/h al naar z’n 6 moet.
Ja hallo een TDI van Volkswagen is natuurlijk geen HDI
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Harm schreef:Daar zeg je wat; het panoramadak wat veel 205’jes hebben gehad had wat mij betreft standaard in elke luxe BX gemogen.
Is dat dat panoramadak wat boven op het dak ligt? Ik heb dat ook eens gezien en het viel me erg tegen. Van buiten lijkt ‘t enorm, maar het effectieve gat in het dak is maar heel klein. Een BX-fabrieksdak is veel groter, en ligt ook nog eens niet zo lelijk bovenop het dak.
Dan heb je dat bij een Picasso gezien zeker of een C5. Ik bedoel bijvoorbeeld zo een als in de nieuwe Megane. Dat hij ook nog open kan. Is erg mooi al zeg ik het zelf
Peteryed schreef:Of een 2.2 HDI 6 bak. weer zwart metallic. Panorama dak serie 3.
Hmmm, pak het dan meteen goed aan. Een 2.7 V6 HDI lijkt me ook wel wat. Is sneller dan z’n benzine-broertje.
(snelle reactie van dieselaar).
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Een BX met een octopus van Japans rubber. Dan blijft het namelijk wel 30 jaar lekvrij.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
stoterstangen90 schreef:Een BX met een octopus van Japans rubber. Dan blijft het namelijk wel 30 jaar lekvrij.
Dan ook Japanse hd-leidingen graag
BX gebouwd door toyota ?
Schijt aan originaliteit.
Een BX ontworpen door Citroën, de techniek gebouwd door Toyota, en het interieur gebouwd door Audi.
Mja, dan is het sfeertje weg.
Ik zit net te kijken naar een foto van mijn 16v, in de volle zomer zon.
De piepjes kraakjes en rammeltjes komen alweer helemaal boven
De BX die ze vergeten zijn te bouwen: 1tje die wel piept, kraakt en rammelt, maar toch ook degelijk is…
Interieur by Audi? tjee…als je het over sfeer hebt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Simpele Ziel schreef:Mja, dan is het sfeertje weg.
Ik zit net te kijken naar een foto van mijn 16v, in de volle zomer zon.
De piepjes kraakjes en rammeltjes komen alweer helemaal bovenDe BX die ze vergeten zijn te bouwen: 1tje die wel piept, kraakt en rammelt, maar toch ook degelijk is…
Sfeer is heel persoonlijk. Een nieuwe auto heeft geen sfeer, die heeft design. Een auto waarmee je naar festivals en concerten bent geweest en in hebt liggen vrijen, die heeft wel sfeer. Het is je persoonlijke stempel.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ahum… BX-en met persoonlijke stempels zijn toch al ruim voorradig…
Zoals ik zei, bx ontworpen door Citroën he… dus ook het interieur. Maar dan wel in elkaar geschroefd door Audi
Maja dan kan je beter een Audi kopen met de flut-kwaliteit VW-techniek van tegenwoordig…
neehee!
- BX, van binnen en buiten ontworpen door Citroën
- alle techniek van Toyota
- interieur gebouwd door Audi