5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Rund van de week !
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 22 februari 2007 12:13 AM
  [ # 61 ]

Hahaha!
Zo kreeg ik de eerste keer dat ik in de Volvo V70 van m’n schoonvader reed, de sleutel niet uit het contact, bleek dat de automaat eerst in de “P” moest. Had nog nooit eerder automaat gereden Razz

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 22 februari 2007 12:15 AM
  [ # 62 ]

Probeer die maar eens te starten zonder de rem in te drukken….....

Jos van der Voort

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 22 februari 2007 12:18 AM
  [ # 63 ]

Nee, dat gaat inderdaad niet. Zonder het rempedaal doet de startmotor niets.

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 22 februari 2007 10:26 AM
  [ # 64 ]
V2 schreef:

Ooit eens in een rare japanner gereden waarbij je de koppeling in moest trappen als je wilde starten ... sta je ook raar te kijken.

Corolla Verso????

Profiel  

Hans01
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 136

- C5 PT 180 Shine
Gepost: 22 februari 2007 11:35 AM
  [ # 65 ]

Heb ook nog een aardige:
Paar jaar geleden bij een Nix-an de slag van het koppelingspedaal afgesteld. FF in z’n achteruit proberen of het goed was. Portier open, achteruit en….....daar stond die lantarenpaal toch echt al jaren Surprisedops: Altijd leuk, een portier naastje voorscherm Laughing

En de ultieme onder motorijders: Na een kwartier starten, binnensmonds tieren, schelden (want voor een vol terras) en jezelf afvragen waarom je nou toch weer zo’n US-of A bike moest kopen er achterkomen dat inderdaad de start/stop schakelaar om staat Twisted Evil 

Groet,

Hans

Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8

Profiel  

Hans01
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 136

- C5 PT 180 Shine
Gepost: 22 februari 2007 01:30 PM
  [ # 66 ]

@ V2: Acura is natuurlijk de usa tak van Honda. Je hebt dan ‘gemak’ van al die specifieke kolder waarmee ze zichzelf tegen rechtszaken moeten beschermen. Want ja, als niet in het boekje staat dat je in z’n vrij of met ingetrapte koppeling moet starten en je raakt wat is het de schuld van de fabrikant.
Vroeger een Hyundai Sonata gehad, die had hetzelfde. Koppeling tegen het schutbord jassen als je wilde starten

Hans

Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8

Profiel  

bxbressers
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 498

Gepost: 22 februari 2007 03:18 PM
  [ # 67 ]
ZX-Enschede schreef:

Kunnen we een trofee voor het “Rund van het jaar” bedenken?

Wel een objectieve jury neerzetten dan…... very angry

maar ben bang dat dat binnen dit forum zo niet 1 2 3 gaat lukken…. Very Happy Very Happy

BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 22 februari 2007 05:54 PM
  [ # 68 ]

Heb het idee meegenomen naar achter, maar er is besloten het niet te doen.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 22 februari 2007 11:12 PM
  [ # 69 ]
Hans01 schreef:

En de ultieme onder motorijders: Na een kwartier starten, binnensmonds tieren, schelden (want voor een vol terras) en jezelf afvragen waarom je nou toch weer zo’n US-of A bike moest kopen er achterkomen dat inderdaad de start/stop schakelaar om staat Twisted Evil

Sounds very familiar indeed Laughing . Is zowel mijzelf als mijn echtgenote overkomen.
En over bizarre Japanse fratsen gesproken: ik zou een keer een Colt voor iemand parkeren. Ik heb geloof ik een kwartier in die auto zitten rommelen voordat ik er achter was dat je de contactsleutel eruit krijgt als je een palletje onder het stuur indrukt.  Evil or Very Mad
Reactie van de eigenaresse: “oja, dat had ik even moeten vertellen, ik dacht al: waar blijft-ie nou?”

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3833

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 22 februari 2007 11:24 PM
  [ # 70 ]
Bassman schreef:
Hans01 schreef:

Sounds very familiar indeed Laughing . Is zowel mijzelf als mijn echtgenote overkomen.
En over bizarre Japanse fratsen gesproken: ik zou een keer een Colt voor iemand parkeren. Ik heb geloof ik een kwartier in die auto zitten rommelen voordat ik er achter was dat je de contactsleutel eruit krijgt als je een palletje onder het stuur indrukt.  Evil or Very Mad
Reactie van de eigenaresse: “oja, dat had ik even moeten vertellen, ik dacht al: waar blijft-ie nou?”

ach,
bij mijn bx leader kon ik altijd de sleutel er uit trekken. En dan bleef ie ook gewoon lopen

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 23 februari 2007 12:04 AM
  [ # 71 ]
woutersmits schreef:

ach,
bij mijn bx leader kon ik altijd de sleutel er uit trekken. En dan bleef ie ook gewoon lopen

Zo hardnekkig was de ‘70 Opel Rekord van wijlen mijn schoonvader ook   Wink

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 23 februari 2007 12:10 AM
  [ # 72 ]
Bassman schreef:

Ja leuk. Dat heeft een Mitsubishi Galant ook.

Met de motor vroeg ik me ook wel eens af waarom ie nu afsloeg toen ik em in de 1 zette. Na 3 x merkte ik dat de Jiffy er nog stond Surprisedops:

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 23 februari 2007 10:26 AM
  [ # 73 ]
Bassman schreef:
Hans01 schreef:

wat dacht je van wegrijden bij een vol terras en er hardhandig achter komen dat je beugelslot nog door je voorwiel zit.
gelukkig bestond er in 1991 nog geen rund van de week verkiezing Laughing

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7807

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 23 februari 2007 10:57 AM
  [ # 74 ]
woutersmits schreef:
Bassman schreef:
Hans01 schreef:

ach,

Toen ik nog op de basisschool zat werd ik wel eens opgehaald door de moeder van een buurjongetje dat bij mij in de klas zat. ‘t Mens was nogal een chaoot en kreeg het voor elkaar haar bmw 5-serie uit 1986 met de voordeursleutel van haar woning te starten en er thuis pas achter te komen dat er iets niet in de haak was Laughing

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 23 februari 2007 12:20 PM
  [ # 75 ]
erik wijngaarden schreef:

wat dacht je van wegrijden bij een vol terras en er hardhandig achter komen dat je beugelslot nog door je voorwiel zit.
gelukkig bestond er in 1991 nog geen rund van de week verkiezing Laughing

zo heb ik eens het verhaal gelezen van een kerel die zijn splinternieuwe Gsxr ging laten zien bij z’n pa, bij het wegrijden remschijfslot vergeten
veel kosten en een flinke deuk in z’n eigen ik

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook