ieksEmmu schreef:Matthijs2006 schreef:ieksEmmu schreef:je zou zeggen dat je met je derde V6 nou wel weet hoe je de contactsleutel om moet draaien…
Die eerste twee V6’en had ik maar heel kort…. dat waren rotte hokken…
Heb nu eindelijk een mooie V6…eentje waar men zuinig op geweest is en met een interieur als nieuw.die moet je maar showen dan op de veerbollen-meeting in Almere!
Hier heb ik een aantal foto’s: http://geocities.com/matthijs_j/
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Matthijs2006 schreef:ieksEmmu schreef:Matthijs2006 schreef:ieksEmmu schreef:je zou zeggen dat je met je derde V6 nou wel weet hoe je de contactsleutel om moet draaien…
Die eerste twee V6’en had ik maar heel kort…. dat waren rotte hokken…
Heb nu eindelijk een mooie V6…eentje waar men zuinig op geweest is en met een interieur als nieuw.die moet je maar showen dan op de veerbollen-meeting in Almere!
Hier heb ik een aantal foto’s: http://geocities.com/matthijs_j/
je zit over je datalimiet heen…
Shit….
Ik heb namelijk net een aantal foto’s geupload naar die site…. daardoor komt het denk ik.
ieksEmmu schreef:Xsara_Coupe schreef:ieksEmmu schreef:Matthijs2006 schreef:ieksEmmu schreef:je zou zeggen dat je met je derde V6 nou wel weet hoe je de contactsleutel om moet draaien…
Die eerste twee V6’en had ik maar heel kort…. dat waren rotte hokken…
Heb nu eindelijk een mooie V6…eentje waar men zuinig op geweest is en met een interieur als nieuw.die moet je maar showen dan op de veerbollen-meeting in Almere!
Ja, daar moet jij je v6.24 ook maar is showen
Eerst opscheppen over dat ding en vervolgens diep in de schuur wegstoppenXsara_Coupe
als je eens wist hoe moeilijk ik t daarmee heb…
Ik kan t me enigzins voorstellen Maar die dingen zijn gemaakt om te rijden!
Stilstand is achteruitgang, zelfs voor een xm
diravi geeft ook leuke effecten als je de auto stilzet met uitgeslagen wielen, het stuurslot wil dan ook muurvast zitten
Ik ken ‘t… Laatst bij de supermarkt staan kl#ten… Mijn partner naast me (met opgetrokken wenkbrauwen): ‘Gelukkig heb je je ANWB niet opgezegd…’ Na een tijdje wrikken eindelijk los!
Die eerste twee V6’en had ik maar heel kort…. dat waren rotte hokken…
En in één van die rotte hokken rij ik nu…! Naar alle tevredenheid, schoonmaken doet wonderen. Polijsten is nog wel even nodig.
Citroënloos
XMine schreef:diravi geeft ook leuke effecten als je de auto stilzet met uitgeslagen wielen, het stuurslot wil dan ook muurvast zitten
Ik ken ‘t… Laatst bij de supermarkt staan kl#ten… Mijn partner naast me (met opgetrokken wenkbrauwen): ‘Gelukkig heb je je ANWB niet opgezegd…’ Na een tijdje wrikken eindelijk los!
Die eerste twee V6’en had ik maar heel kort…. dat waren rotte hokken…
En in één van die rotte hokken rij ik nu…! Naar alle tevredenheid, schoonmaken doet wonderen. Polijsten is nog wel even nodig.
Hahaha, no offense, XMine, was meer dat ik even die term wilde gebruiken in een zin… (Trouwens een term die ik op deze site heb opgedaan )
Eigenlijk was alleen mijn eerste XM een “rot hok”, want die had een kapotte koppakking.
Die zwarte Exclusive is/was ok, maar ik vond hem alleen niet zo netjes.
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
De orginele kilometerteller zit er niet meer in ???
Zie dat er een 24v tellerblok in zit ?
Domme vragen bestaan niet.
Meen je dat nou? Je hebt het over mijn auto?
Je bent al de 2e die dit zegt namelijk…
Maar waar maak je dit uit op?
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Heel simpel, de 12v heeft geen olietemperatuurmeter. Hier zit een teller in van een 24v. Die heeft dat wel.
Zou me zelfs niet verbazen als het de teller is van mijn oude 24v. Die is namelijk rond de 200K geploft.
Domme vragen bestaan niet.
Hmmm…uhh….bedoel je dat metertje onder “in” de toerenteller?
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Yep.
Domme vragen bestaan niet.
Ben ik nu opgelicht?
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Op zich niets mis mee, tenzij de auto wat kilometertjes meer heeft gelopen…
Domme vragen bestaan niet.
Hmmm…..
Ik heb ooit op een parkeerplek aan de Franse peage
5 peuken weg gerookt.
Het gebakje wou niet starten. Lampjes gloeiden mooi,
maar geen klik, geen lopende startmotor.
Nada, rien.
Het eerste wat ik zei was, “Tje het blijft Frans he ?!!”
Rustig nog een peukje gerookt en toen besloten eens gewoon
rustig het boekje te lezen.
Aha, bij een automaat moet die in “P” staan om te starten.
Klik .. pruttel .. vroemm..
Eigenlijk wel vreemd dat in het boekje niets staat over hoe
een automaat moet worden behandeld.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!