Diesel/benzine laat ik afhangen van hoeveel km ik rijd, maar waarom geen break ?
Overigens, ik vind je tip op zich prima, maar hij is me te nieuw. Ik wil gewoon een van A naar BX bak waarbij ik (waarschijnlijk) niet heel voorzichtig om spring (*plok* goh ... paaltje ... jammer ... Daaaaag !) en deze ziet er zo mooi als nieuw uit dat ik vrees dat ik me er (teveel) aan ga hechten.
Schijt aan originaliteit.
Daar heb je wel gelijk in.
Maar wat voor hok je ook koopt, je gaat er verliefd op worden. Ik durf het te wedden!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik denk dat als de BX er als nieuw uit ziet dat er niet voor zorgt dat ik er meer van ga houden. Wat mij betreft moet een BX een beetje een rij-auto zijn. Goed ingereden zeg maar Niet net uit de showroom.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:
Link En wat zou deze verstoken ?
Niet dat ik je graag een BX wil aanraden, maar deze zou ik dus niet doen he
Deze garage heeft ooit een auto met een totaal kapotte motor aan iemand verkocht
Wat mij betreft moet een BX een beetje een rij-auto zijn. Goed ingereden zeg maar Niet net uit de showroom.
Heel verstandig… met jouw eend-historie kun je beter geen strakke bx hebben
oudelut schreef:
Die turbodiesel lijkt me een mooie en goede bak, al is de kilometerstand natuurlijk op z’n minst ‘behoorlijk’! Lijkt me nog wel iets met de prijs mogelijk?
Ik heb erin proefgereden, pb me maar als je er vragen over hebt.
Ich bin ein Breaker
Ik heb ook nog een 14re uit 1987 staan, beetje een deukerige auto, maar technisch wel aardig goed. dat is helemaal top als beginnend BXer met deuk verleden
Test
Thijsvandebles schreef:Ik heb ook nog een 14re uit 1987 staan, beetje een deukerige auto, maar technisch wel aardig goed. dat is helemaal top als beginnend BXer met deuk verleden
Kostie ? Verder nog bijzonderheden ? Is het overigens een type 1 ?
M’n ideale BX zou een witte break type 1 met handbak zijn overigens ops:
Wit omdat er dan mooi CFNL stickers op geplakt kunnen worden, type 1 omdat ik die lage knippelichtjes geweldig vind, handbak omdat ik niet veel ervaring met automaten heb en de ervaring die ik heb is niet zo super.
Schijt aan originaliteit.
break? braak!
ik heb nog wel een leuke digit voor je
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Digit is te bijzonder voor mij. Zometeen rij ik het ding aan pulp en dan krijg ik het hele forum over me heen. Geen supermooie, super bijzondere en/of supernieuwe BX voor mij dus.
Schijt aan originaliteit.
och, dat forum valt wel mee hoor… ik ga er één slopen, en dat mag ook. maar een type 1 break is ook niet echt dagelijkse kost!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik word er echt niet rouwig van als het een type 2 break zou worden hoor
Schijt aan originaliteit.
gelukkig maar, je moet niet rouwig worden van een BX
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Het is me duidelijk, je wilt gewoon een Break hebben….voordeel is dat je vaak dan een 1.6 of 1.9 met stuurbekrachtiging krijgt…het is me echter nog niet helemaal duidelijk of je nu wilt….dieselen of benzine.
En je kunt me een partij rotzooi kwijt in een break
Ik help je wel meezoeken….mocht er eentje hier in de buurt staan, dan wil ik weleens voor je gaan kijken.
Nog een automaat ook
Het is mij ook nog niet duidelijk of ik wil dieselen of benzine rijden (nee, er komt geen gas in! geen zin in zo’n enorme gaspot of peperdure ringtank).
Schijt aan originaliteit.