Ik heb besloten om te stoppen met het ontwikkelen van deze website. Ik heb mijn ziel en zaligheid erin gestopt en ik mag zeggen dat ik de site een goede kant heb opgeduwd. Ik wil meer tijd in andere dingen stoppen en ik voel dat het tijd is om andere dingen te doen. Tevens ben ik bijna een jaar citroen (auto) loos en het merk/auto doet me steeds minder (sorry).
Het ontwikkelen is gaaf en je kunt je eigen ideeën kwijt en het kan je enorm veel voldoening geven.
Kortom: we zoeken iemand die creatief is en/of ook kan programmeren. Je bent bekend in het internet wereldje en je weet hoe je een site kunt maken. Voldoe je aan een van onderstaande punten dan mag je reageren:
- Een creatief ontwerp maken
- kennis van (X)HTML en CSS
- kennis van PHP en MySQL
- aantoonbare ervaring
Wil je reageren, stuur dan je portfolio, motivatie naar mij (gert AT citroen-forum.nl of PB)
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Mocht ik de kennis hebben, zou ik me meteen kandidaat stellen… helaas…
Waarom ik reageer op je oproep? om je te bedanken voor de geleverde inspanning!
Ik heb ook niet de nodige kennis in huis,
maar bij deze een bedankje voor moeite die erin hebt gestopt.
Erik
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Geldt ook voor mij !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 823
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gert,
Heel erg bedankt voor je inspanningenom het forum zo mooi te krijgen en te houden.
Ik zou een funktie als deze zeker niet aankunnen en hoop, dat er zich wel iemand aanmeld.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Wie zegt dat de site verdwijnt ?
Ok, maar dat gebeurt niet zo gauw hoor
Beste Gert,
Als er niemand zich voordoet om de site te onderhouden, ben ik evt bereid om de website te onderhouden.
neem even contact met me op via PB.
Dave
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
k00s schreef:Lelijke Eend schreef:Wie zegt dat de site verdwijnt ?
Ik niet, ik zou het alleen jammer vinden als je net langs komt en je denkt “lekker even lezen” en het *zou* verdwijnen
Hohohoo…ik neem de taak van Gert over
Ijs schreef:k00s schreef:Lelijke Eend schreef:Wie zegt dat de site verdwijnt ?
Ik niet, ik zou het alleen jammer vinden als je net langs komt en je denkt “lekker even lezen” en het *zou* verdwijnen
Vandaar dat iedereen vraagt of het Cit-Fo opgeheven wordt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
lolz
Simpele Ziel schreef:Ijs schreef:k00s schreef:Lelijke Eend schreef:Wie zegt dat de site verdwijnt ?
ja emh..evem over dat bannen he..
Ijs schreef:Simpele Ziel schreef:Ijs schreef:k00s schreef:Lelijke Eend schreef:Wie zegt dat de site verdwijnt ?
ja emh..evem over dat bannen he..
Zullen we beginnen met de Leden die geen Citroën meer hebben?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nou, zal ik dan maar?
We hebben iemand gevonden.
We komen er nog op terug!