MooieCX luchthapper heb je uit die motorkap geslepen zeg
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Harm schreef:Dit keer heb je toch wel de slangen van de airco afgedicht?
Ga ik morgen nog even doen ops: . Evenals echte KVS in het systeem mikken. Dat is nu even gevuld met water ops: .
Simpele Ziel schreef:ooieCX luchthapper heb je uit die motorkap geslepen zeg
Ja, dat stukje staal maakt nu deel uit van de carroserie. Op dat stukkie plaatstaal staat nu het LHM vat
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik heb het live meegemaakt: Ziet er erg goed uit! Petje af mien jong!
Prutsy: 80% van het werk
JanS: 80% van de motivatie
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
JanS schreef:Ik heb het live meegemaakt: Ziet er erg goed uit! Petje af mien jong!
JanS: 80% van de motivatie
Haha.. Je moet doen waar je goed in bent he?
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ziet er goed uit hoor
en nog snel gefixt ook.
hoelang is het nu geleden, week of 2?
arjan_verkade schreef:ziet er goed uit hoor
en nog snel gefixt ook.
hoelang is het nu geleden, week of 2?
Iets langer, Heb precies 4 weken over de herstelwerkzaamheden gedaan
mssl schreef:JanS schreef:Ik heb het live meegemaakt: Ziet er erg goed uit! Petje af mien jong!
JanS: 80% van de motivatieDat heeft die LJ toch weer goed voor elkaar !
waar is die 20% procent.. Onderdeeltje vergeten?
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
PrutsyLJ schreef:arjan_verkade schreef:ziet er goed uit hoor
en nog snel gefixt ook.
hoelang is het nu geleden, week of 2?Iets langer, Heb precies 4 weken over de herstelwerkzaamheden gedaan
tijd gaat harder dan je denkt
Zo, gisteren een beste trip gemaakt. Met de Xantia gasbak van mijn vader half Nederland doorgecrosst . Allereerst naar Eric Vertogen geweest om een airco condensor op te halen. Natuurlijk ontkom je dan niet aan een pot slap ouwehoeren over BX’en dus uiteraard was ik daar weer wat later weg dan de bedoeling was, maar het was iig een gezellig praatje .
Vervolgens doorgecrosst van Best naar Yerseke om bij Jan (JDT) een MK2 spoiler voor Daan (McDean), een sportstuur voor Ruben aka “De Belg” (CitroenBX) en ook nog een net setje GTi velgjes voor mezelf . Uiteraard ook daar weer de nodige prietpraat over citroens en zo .
Nog even lopen kwijlen bij Jan zijn BX GTi 16v MK2 en me nog maar weer eens lopen vergapen aan de geweldige ruimte die Jan daar tot zijn beschikking heeft.
Toen weer in de auto gesprongen voor een kort ritje naar Kalmthout . Aldaar het langst zoet geweest. Even de zooi uitladen die voor Ruben was, interieurtje samenstellen, koppeling uitzoeken, achterlichies opzoeken (ook voor McDean). En natuurlijk ouwehoeren . Je ontkomt er gewoon niet aan .
Daarna maar eens een fijne rit naar huis gemaakt in heerlijk soepel geveerde witte Xantia . In totaal 550 km gereden, brandstofkosten: 22 eurie (ok ok de gastank zat nog voor driekwart vol toen ik vertrok .
Maar goed, aankomende week is het de zoete inval van forummers bij mij thuis geloof ik. Verder gaat er ook serieus geklust worden aan de BX. Eerst het Chic interieur eruit, auto proper maken, GTi visgraat proper maken en monteren.
De koppeling gaat ook aankomende week vervangen worden, en de katloze voorpijp van een vuile GTi gaat er ook onder . Zat te doen dus ik hoop dat het weer een beetje meezit dan kan ik heerlijk aan de klus van de week .
Nog even wat foto’tjes van de afgekegte Xantia
Xantia 1
Xantia 2
Xantia 3
Is er ook een witte achterbumper meegekomen??
Emiel ops:
BX19trs schreef:Is er ook een witte achterbumper meegekomen??
Emiel ops:
Nope, enkel een witte MK2 spoiler
Je hebt PB over dat interieur trouwens
Weer even een kleine update;
Ik heb gisteren het visgraat interieur in de auto gemonteerd. En oh oh oh wat staat dat toch een partij strak (vind ik iig). Het interieur is ook echt in supernette staat . Ben er echt superblij mee. De stoelen zitten naar mijn mening ook beter, de rugleuning is veel steviger en hetzelfde geld voor de kussens. Maar ja het Chic interieur had dan ook al 4 ton achter de kiezen.
Verder vanmorgen nog even het nieuwe chromen grilletje gemonteerd . Helaas laat het weer het niet toe deze week nog de koppeling te doen denk ik . Nou ja, dan maar even wachten op het eerste echt mooie lenteweer .
Nog even wat foto’tjes:
Visgraat 1
Visgraat 2
Grilletje
Edit: hmmm de armsteun moet nog even geboent worden
Nog een keer edit (bah nog even wakker worden geloof ik : Vanavond reis ik nog even af naar Leeuwarden, Dokkum en Ee. FF interierutje bij Emiel langsbrengen, nog wat onderdeeltjes ophalen bij AB en ff op de koffie bij Erik. En dit alles in de BX, dat word genieten
Yahoo…GTi rijden! Zie je vanavond (TOT half 9 )
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
hehe jeej gti rijden 2 zie je vanaf ook wel
Wow, mooi interieur, staat ‘m goed
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer