Wanneer is de laatste Xantia geleverd in Nederland?
Mijn vader heeft een HDi van september 2001, denk dat het een van de allerlaatsten is. Of weet iemand een met recentere afgifte datum? Import telt natuurlijk niet
officeel eind 2001 maar dealers hebben er dan nog wel een paar staan die iets later worden verkocht
xantia wordt nu nog steeds gemaakt in iran
Die van mijn vader is er zo een die is blijven staan.
Maar die in Iran gemaakt worden tellen natuurlijk niet mee
Vroeg me af of die van mn vader de laatste is…
Volgens mij heeft er al eens een origineel NL Xantia uit begin 2002 te koop gestaan, ook een HDi. Winkeldochters toen.
citroenc2 schreef:xantia wordt nu nog steeds gemaakt in Iran
Een shop-meeting naar Iran om onderdelen te scoren lijkt mij wel wat
Heb je enig idee hoe ze auto´s onderhouden in dat soort landen?
Jos van der Voort
Zal wel meevallen
Zal t van t weekend even opzoeken, ben nu in Arnhem en ik ben van t weekend weer in friesland. Zal t dan gelijk ff posten.
als ik het mij goed kan herinneren zijn in 2003 de laatste (ik geloof) 21 of 23 xantia’s op kenteken gekomen.
ik heb het eens ergens gelezen, maar kan me niet meer herinneren waar.
Menno. schreef:abxsport schreef:
Vroeg me af of die van mn vader de laatste is…
Wat is het organummer ?
Nieuwste op XCNL ( als die info nog klopt ) = organummer 8882
Dat is een fout van mij die Jeroen onverkort overgenomen heeft, moet namelijk 8885 zijn ops:
Totaal aantal Berichten: 7808
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
ZX-Enschede schreef:Heb je enig idee hoe ze auto´s onderhouden in dat soort landen?
Iran heeft een behoorlijk grote automobielindustrie en is vreemd genoeg zo goed als onafhankelijk..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!