Mmmm, ga langzaam wachten tot het topic 10 pagina’s telt, je 25 fantastische BX-en aan zijn geboden tegen 0 euri, en dat je vervolgens vertelt dat je toch maar een golfje hebt gekocht…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:Mmmm, ga langzaam wachten tot het topic 10 pagina’s telt, je 25 fantastische BX-en aan zijn geboden tegen 0 euri, en dat je vervolgens vertelt dat je toch maar een golfje hebt gekocht…
Of toch maar z’n eend gaat opknappen.
Ik geloof het pas als ie er staat.
oudelut schreef:Mmmm, ga langzaam wachten tot het topic 10 pagina’s telt, je 25 fantastische BX-en aan zijn geboden tegen 0 euri, en dat je vervolgens vertelt dat je toch maar een golfje hebt gekocht…
IK ZAL NOOIT EEN GOLF KOPEN ! ! !
Bram schreef:oudelut schreef:Mmmm, ga langzaam wachten tot het topic 10 pagina’s telt, je 25 fantastische BX-en aan zijn geboden tegen 0 euri, en dat je vervolgens vertelt dat je toch maar een golfje hebt gekocht…
Of toch maar z’n eend gaat opknappen.
Ik geloof het pas als ie er staat.
Eend zal ook opgeknapt worden ! De BX gebruik ik om naar het werk te rijden waar ik geld zal verdienen voor m’n Eend. En als de Eend af is gaat de BX weg. Tenzij ik er dan teveel aan gehecht ben natuurlijk ops:
Schijt aan originaliteit.
PrutsyLJ schreef:Ik blijf echter bij mijn standpunt over diesels Dus; alleen voor tractoren en scheepsmotoren
Ach ja ieder zijn meug he. Ik ben meer een LPG fan maar dat is me dan ook met de paplepel ingegoten. Wel leuk hoe er gelijk weer gehapt werd door de dieselaars
Benzine was ooit bedoeld als medicijn, en op gas moest je koken toch?
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Eend zal ook opgeknapt worden ! De BX gebruik ik om naar het werk te rijden waar ik geld zal verdienen voor m’n Eend. En als de Eend af is gaat de BX weg. Tenzij ik er dan teveel aan gehecht ben natuurlijk ops:
Het probleem waarvoor jij dan komt te staan is dat je BX (diesel) stukken goedkopere kilometers gaat maken dan je eend. Het wegdoen van de BX zal je extra benzinekosten opleveren.
Om die reden heb ik ook best wel minder kilometers met mijn eend gereden dan ik zou willen, gewoon omdat de rest op LPG loopt. Daarom komt er absoluut LPG in mijn eend. Dan maakt het niet meer uit en “kan” ik in de zomer ook lange ritten in de eend gaan maken.
Hoe oud ben je ondertussen eigenlijk? Ben je reeds 24? Want dan is het aantrekkelijk om een auto te kopen van tussen de 15 en 20 jaar oud. Deze kun je dan als hobbytimer verzekeren;
Basis dekking.
WA voor bouwjaar tussen 15 en 20 jaar oud.
€ 95,00 >> km. per jaar 3.000
€ 115,00 >> km. per jaar 5.000
€ 145,00 >> km. per jaar 7.500
€ 175,00 >> km. per jaar 10.000
€ 190,00 >> km. per jaar 15.000
Deze bedragen zijn per jaar trouwens.
25 hier. En ik denk/hoop dat ik genoeg wilskracht heb om de BX te verkopen. Of hem te bewaren voor als ik veel ruimte nodig heb en verder gewoon met de Eend ga crossen.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:
IK ZAL NOOIT EEN GOLF KOPEN ! ! !
Mocht je je toch bedenken, een collega van me heeft er een te koop; een zilverkleurige met 1 ton op de teller, 6 jaar oud voor 8250 eur
Ich bin ein Breaker
Of hem te bewaren voor als ik veel ruimte nodig heb en verder gewoon met de Eend ga crossen.
Altijd handig om een reservehok te houden, voor als de eend eens een keer total loss mocht zijn?
1 ... 2 ... 3 ... 4 ... 5 ... 6 ... 7 ... 8 ... 9 ... 10 ...
Schijt aan originaliteit.
Ik weet iemand die een goed onderhouden 405 in de aanbieding heeft
Hoef je je in iedergeval geen zorgen te maken om de hydrauliek
Harm schreef:Of hem te bewaren voor als ik veel ruimte nodig heb en verder gewoon met de Eend ga crossen.
Altijd handig om een reservehok te houden, voor als de eend eens een keer total loss mocht zijn?
Zo’n eend is ook wel handig met de twenteraid, zodat je de BX kan sparen
al is de twenteraid per BX ook erg lollig
karel schreef:PrutsyLJ schreef:Ik blijf echter bij mijn standpunt over diesels Dus; alleen voor tractoren en scheepsmotoren
Ach ja ieder zijn meug he. Ik ben meer een LPG fan maar dat is me dan ook met de paplepel ingegoten. Wel leuk hoe er gelijk weer gehapt werd door de dieselaars
Benzine was ooit bedoeld als medicijn, en op gas moest je koken toch?
volgens mij was benzine juist om op te koken…..
Mag de benzine/diesel/LPG discussie even achterwege blijven ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Mag de benzine/diesel/LPG discussie even achterwege blijven ?
Is goed. Maarrrrrrr ik moet nog even iets toevoegen. Dan laat ik die B/D/G woorden wel weg.
Ottomotoren draaiden trouwens als eerste op alcohol. Pas later kwamen die brandstoffen waar ik het van de geachte heer de Mod niet meer over mag hebben
Hetzelfde geldt voor zelfontbrandingsmotoren. Die draaiden het eerste op plantaardige olie. Pas daarna kwamen aardolie derivaten van pas waarvan ik de naam ook niet mag noemen.
Maar Elmer.. aangezien je er toch nooit hard mee gaat rijden (tenminste, dat vermoed ik) en je toch al de wegligging van een eend gewend bent, kun je hem natuurlijk wel enorm comfort pimpen. Dus voor en achter 500 cc bollen met ultieme comfort settings. Dan 145 bandjes rondom en je hebt iets dat qua wegligging en stuurgevoel best op een eend lijkt.
Als je eens bij Thijs in de ballenbak mag graaien (tegen inlevering van oude evt. goede bollen) hoeft dat ook niks te kosten.
Denk niet dat ik harder zal gaan dan 130 nee ... Maar goed bochtenwerk (rotondes) is wel fijn
Ach, we zien wel. En de cijfertjes gaan me zeggen wat voor motor de BX zal hebben.
Schijt aan originaliteit.