ieksEmmu schreef:Lekker die witte velgjes poetsen na elke rit…
mooie warme kleur!
Ja, die witte velgen staan mooi, maar schoonmaken is inderdaad een puntje van aandacht.
De kleur is erg mooi. Puur toeval (in de zin dat de auto al besteld was voordat de motor uitgezocht was) komt begin mei mijn C4 Berline in Rouge Lucifer, ik ben benieuwd hoe ze bij elkaar staan.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
[egres] schreef:
sjah, het zou inderdaad goedkoper kunnen, maar ga je’m laten staan voor dat geld? of zonder verzekering rijden? nee toch…
gewoon ff die zure appel doorbijten, en genieten van elke kilometer (schadevrij welteverstaan!)
@WOF: nice ride
Daar laat ik hem zeker niet voor staan!! hij is verzekerd hoor.
Wings of freedom schreef:ieksEmmu schreef:Lekker die witte velgjes poetsen na elke rit…
mooie warme kleur!
Ja, die witte velgen staan mooi, maar schoonmaken is inderdaad een puntje van aandacht.
De kleur is erg mooi. Puur toeval (in de zin dat de auto al besteld was voordat de motor uitgezocht was) komt begin mei mijn C4 Berline in Rouge Lucifer, ik ben benieuwd hoe ze bij elkaar staan.
WOF
moet je eens een keertje de 16” oscams van een 906 kuisen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
moet je eens een keertje de 16” oscams van een 906 kuisen
Ik zal niet meer klagen!
Ziet er wel enorm strak uit…
WOF
WOF
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zit nog te twijfelen of ik dit weekend naar http://www.motorbeursutrecht.nl ga…
ieksEmmu schreef:zit nog te twijfelen of ik dit weekend naar http://www.motorbeursutrecht.nl ga…
Ik ben gisteren geweest. Was wel leuk en mooie motoren gezien en ik had prettig gezelschap, maar de beurs zelf viel mij wat tegen.
Als je niet specifiek voor iets gaat zoeken of voor de clubs kan je net zo goed naar een grote motorzaak gaan. Uiteraard is de sfeer in de beurs wel veel anders -en leuker- en je ziet nog eens wat volk.
WOF
WOF
Zal onze brommertjes ook eens tentoonstellen
Het meisje rijdt op een 2003 jubileum Sportster Hugger, extra verlaagd, ruitje, een heleboel blingbling en een paar lekkere Screaming Eagle uitlaatjes
Heb zelf nu bijna een jaartje geleden een Heritage Softail laten verklussen, op de foto in solo-uitvoering, is echter in een minuutje of 10 ui te breiden met dik duozadel, rugleuning en koffers, ruit uiteraard meestal niet geplaatst, je bent bikkel of niet
Enne die uitlaatjes, houdt het maar op lekkere vette klappen
Keep the rubber on the road
Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
dat zijn hele mooie foto’s!
Echt gaaf die blauwe harley is mooi.
maar die zwarte met die kat er voor op is ook lachen haha
Als citroen liefhebben was er eigenlijk maar één motor mogelijk voor mij, namelijk de CX… een honda CX500 wel te verstaan. Fijne oerdegelijke dino is dat zeg!
Zolang ik wielen heb, rij ik!
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Totaal aantal Berichten: 149
- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Wat een pokke weer! Ik had last van regen en wind. Ik heb het weer overleeft en blijkbaar was mijn pak toch nog waterdicht, het is niet de eerste keer deze week dat het zo gaat. Gelukkig zijn boxers zeer betrouwbare motoren! Of het nu in een Auto ligt of onder een fiets hangt!
Citroën rijden is roest bestrijden
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek ga eens lekker een ritje naar Middelburg maken!
ik ga straks na half 9 met de motor naar McDean ... ben bang dat ik nie droog over kom.. .
Maar ik wil nie met de SAXO!!
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
EvelienBX schreef:ik ga straks na half 9 met de motor naar McDean ... ben bang dat ik nie droog over kom.. .
en ?
ieksEmmu schreef:EvelienBX schreef:ik ga straks na half 9 met de motor naar McDean ... ben bang dat ik nie droog over kom.. .
en ?
het bleef nie droog