12 van de 27
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 05 februari 2007 12:09 AM
  [ # 166 ]
woutersmits schreef:

Ook is de bedoeling dat ‘ie naar een schadehersteller hier gaat voor achterbumper/achterklep/kofferbakbodem (toch een keer een klap achterop gehad) en om de dorpels en de roestplekjes in de deuren bij te werken.

vandaar die nieuwe achterklep…
en ik kom redelijk vaak langs utrecht dus wie weet.

Krijgt ‘ie dan een andere klep? Ook beschadigd? Of alleen een laagje verf in de juiste (fantastische) kleur?

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 05 februari 2007 02:07 AM
  [ # 167 ]
OscarTZDTurbo schreef:

die riem heeft opzich wel redelijk prioriteit denk ik, ik weet niet hoe oud die is ?

Ik weet ook niet hoe oud ‘ie is, maar gezien de km-stand (155.000) zou ‘t de derde moeten zijn of een tweede die al 80.000 mee kon (en dan zou die dus al grondig over datum zijn). Op het oog ziet de huidige er nog heel goed uit, geen haarscheurtjes e.d. maar idd maar geen risico mee nemen. Daarom heb ik er ook nog niet zoveel mee gereden.

Toeters en bellen schreef:
woutersmits schreef:

vandaar die nieuwe achterklep…
en ik kom redelijk vaak langs utrecht dus wie weet.

Krijgt ‘ie dan een andere klep? Ook beschadigd? Of alleen een laagje verf in de juiste (fantastische) kleur?

Is al nieuwe achterklep in de juiste kleur, heeft alleen nog een laagje blanke lak nodig Wink
Twijfel nog of ik dan de minispoiler weer origineel zwart laat spuiten, of dat ik ‘m zo laat think

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 05 februari 2007 02:42 AM
  [ # 168 ]

Voor zover ik me kan herinneren heeft de BX een tijdje niet gereden—> distributie gewoon vervangen! Dan rijd je een stuk zekerder en het voelt psychologisch een stuk beter kan ik je melden.

Wat betreft de minispoiler: die hoort zwart te zijn en dat staat wel het mooist imho.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 05 februari 2007 12:26 PM
  [ # 169 ]
XBXG schreef:

Voor zover ik me kan herinneren heeft de BX een tijdje niet gereden—> distributie gewoon vervangen! Dan rijd je een stuk zekerder en het voelt psychologisch een stuk beter kan ik je melden.

Wat betreft de minispoiler: die hoort zwart te zijn en dat staat wel het mooist imho.

mee eens, tenzij alle zwarte delen in de kleur zijn, maar da’s alleen mooi op een 1400 basis.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 05 februari 2007 12:41 PM
  [ # 170 ]
woutersmits schreef:
XBXG schreef:

mee eens, tenzij alle zwarte delen in de kleur zijn, maar da’s alleen mooi op een 1400 basis.

Nou, uitgemaakte zaak dus Laughing

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 05 februari 2007 12:45 PM
  [ # 171 ]
beerpeet schreef:
woutersmits schreef:
XBXG schreef:

oordeel van wouter kwadraat is bindend…. Cool

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 23 februari 2007 02:37 PM
  [ # 172 ]

Nou, volgende week zaterdag gaat ‘ie eindelijk op voor d-riem en verdere grote beurt. Misschien worden dan ook gelijk de dorpels gerepareerd Cool

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 23 februari 2007 06:33 PM
  [ # 173 ]
woutersmits schreef:
beerpeet schreef:
woutersmits schreef:
XBXG schreef:

en hel1 vindt het ook!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 23 februari 2007 06:34 PM
  [ # 174 ]
hel1 schreef:
woutersmits schreef:

en hel1 vindt het ook!

Laughing

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 23 februari 2007 08:59 PM
  [ # 175 ]
hel1 schreef:
woutersmits schreef:
beerpeet schreef:
woutersmits schreef:
XBXG schreef:

en hel1 vindt het ook!

in dat geval moet ie gisteren gespoten worden

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 24 februari 2007 06:49 PM
  [ # 176 ]
woutersmits schreef:
hel1 schreef:
woutersmits schreef:
beerpeet schreef:
woutersmits schreef:
XBXG schreef:

en hel1 vindt het ook!

in dat geval moet ie gisteren gespoten worden

Zal ik dan nog even toevoegen dat ik ook vind dat de minispoiler zwart hoort te zijn op een TRS?

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 24 februari 2007 06:53 PM
  [ # 177 ]

Ga je gang Wink

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 24 februari 2007 07:37 PM
  [ # 178 ]

ik ben blij dat toeters en bellen zich aansluit bij de type1 politie

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 04 maart 2007 03:46 PM
  [ # 179 ]

Goed, sinds gisteren heeft de Vert Cali een nieuwe d-riem, spanrollen, waterpomp, multisnaren, hd-bol, startmotor, verse LHM (was heel vies), verse automaatbakolie (was ook heel vies) en alles wat je verder bij een grote beurt meeneemt Cool

Maar nog geen zwarte minispoiler Surprisedops:

De d-riem zag er nog erg netjes uit (tekst erop was nog leesbaar), maar spanrollen en waterpomp waren aan gort, dus toch wel een goeie beslissing.

De monteur die eea gedaan heeft had wel commentaar op ‘t subframe, dat heel slordig gelast is, volgens hem niet APK-waardig. Ik kan me niet herinneren dat gezien te hebben, jij wel Wouter?

Voor de rest vond hij de auto er technisch erg goed uitzien.
Hij heeft ‘m bij de lokale dealer geopereerd ‘in ze eiguh tijd’ en verschillende klanten kwamen helemaal enthousiast de werkplaats binnen om ‘m te bekijken. Volgens hem ik had ‘m zeker 2 keer kunnen verkopen Cool

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 04 maart 2007 04:11 PM
  [ # 180 ]

Haha, dat zijn mooie verhalen! Zo zie je toch maar wat zo’n mooie type 1 in Vert Cali teweeg brengt bij mensen die waarschijnlijk al jaren geen BX meer rijden.  Wink

Fijn dat er nu het een en ander is vervangen. Nu is ie klaar voor nóg meer fijne automatische kilometers.  Very Happy

Profiel  

12 van de 27
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook