Lelijke Eend schreef:IK ZAL NOOIT EEN GOLF KOPEN ! ! !
Hoe zo’n simpel vierletterig woordje toch altijd succes garandeert, hè?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Ondanks dat ik nog niet eens begonnen ben met werken, is het mogelijk dat ik nu al een carriereswitch maak naar een betere baan (lees: een baan die ik waarschijnlijk leuker zal vinden) en duurt het nog even voor ik definitieve knopen door kan gaan hakken.
Schijt aan originaliteit.
Ik denk dat we binnenkort maar eens een sticky moeten maken met aankooptips. Houd marktplaats etc. goed in de gaten en neem iemand mee met verstand van bx’en. Dan moet het goed komen Elmer!
Ik neem jou wel mee
maar dat andere baantje wordt niets. Ze waren al voorzien. Volgende week maar even kijken hoe het uitpakt allemaal en aan de hand daarvan en beslissing nemen. Tot die tijd laat ik mij martelen in de auto van m’n ouders.
Is bij 300km per week een BX break met dieselmotor rendabel ? Of is dan een benzine goedkoper ? Ik weet n.l. absoluut niet wat de vaste lasten (wegenbelasting + verzekering) van een diesel of een benzine zijn voor een 25-jarige.
Alvast wat rekenwerk zodat ik wanneer het moment daar is snel een goede beslissing kan nemen
Lelijke Eend schreef:Is bij 300km per week een BX break met dieselmotor rendabel ? Of is dan een benzine goedkoper ? Ik weet n.l. absoluut niet wat de vaste lasten (wegenbelasting + verzekering) van een diesel of een benzine zijn voor een 25-jarige.
Alvast wat rekenwerk zodat ik wanneer het moment daar is snel een goede beslissing kan nemen
succes met je rekenwerk, of bedoel je dat je het voorgekauwd wilt hebben?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
verzekeren bij emerpark (http://www.emrpark.nl??) en neem iets van 1060 kg voor de brlasting (http://www.wegenbelasting googelen)
Voorgekauwd hoeft niet, maar zonder cijfertjes (wegenbelasting/gewicht + verzekering + verbruik) kan ik zo weinig Dus als iemand de cijfertjes (input) even voor zou willen kauwen ...
effe googelen!
Ah, het gewicht komt boven drijven ! Echter, is een Break een ‘bestelauto particulier’ of gewoon een ‘personenauto’ ?
hel1 schreef:effe googelen!
Reedsch gedaan ! Ben begonnen met de wegenbelasting ...
een break is geen bestelauto toch? en jij bent geen bedrijf. zo, nu weer verder!
Hou je ook rekening met het onderhoud :
Voor een BX mag je wel wat meer geld achter de hand houden dan voor een AXje.
geld heeft ie straks als water, en zo stroomt het dan ook tussen de vingers weg
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas