Ik ben weer thuis, lekker natgeregend, Tom (mijn zoon) was in een plas gevallen en ook nat…
De ochtend begon niet zo leuk, op het station begaf de stekker van de startmotor het, die is waarschijnlijk afgebroken met lip en al, twee weken geleden tijdens het spruitstuk/debietregelaarwissel is ie waarschijnlijk al beschadigd..we hebbende BX toch aangekregen door wat te prutsen met het stekkertje tegen de startmotor! en weer naar huis gereden en vervolgens de visa gepakt!
Het was voor ons van korte duur maar ik vond het erg gezellig! Elmer bedankt voor het meebrengen van de tent, is het nog enigszins drooggebleven!
Mensen bedankt!!
Emiel (zoekt een startmotor)
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Roan en ik zijn ondertussen ook weer thuis ook Roan was nat tot op zijn onderbroek!
De Xant van Patrick is inderdaad om te smullen! Als er 1 Xant mooi is, dan is deze het wel.
Het was gezellig en eigenlijk viel de opkomst niet eens tegen gezien het weer. Misschien in het voorjaar toch maar eens overdoen? (maar dan met BBQ ofzo)
patje74 schreef:Roan en ik zijn ondertussen ook weer thuis ook Roan was nat tot op zijn onderbroek!
De Xant van Patrick is inderdaad om te smullen! Als er 1 Xant mooi is, dan is deze het wel.Het was gezellig en eigenlijk viel de opkomst niet eens tegen gezien het weer. Misschien in het voorjaar toch maar eens overdoen? (maar dan met BBQ ofzo)
Voor een BBQ ben ik altijd te porren, iets met bier en vlees haha, de lokatie is dan wat mij betreft Beetsterzwaag, daar kunnen we parkeren en BBQ-en zoveel als we willen (wellicht zelfs pitten..).
Daarover later misschien meer.
Emiel
BX19trs schreef:patje74 schreef:Roan en ik zijn ondertussen ook weer thuis ook Roan was nat tot op zijn onderbroek!
De Xant van Patrick is inderdaad om te smullen! Als er 1 Xant mooi is, dan is deze het wel.Het was gezellig en eigenlijk viel de opkomst niet eens tegen gezien het weer. Misschien in het voorjaar toch maar eens overdoen? (maar dan met BBQ ofzo)
Voor een BBQ ben ik altijd te porren, iets met bier en vlees haha, de lokatie is dan wat mij betreft Beetsterzwaag, daar kunnen we parkeren en BBQ-en zoveel als we willen (wellicht zelfs pitten..).
Daarover later misschien meer.Emiel
He was er voor jou huis ook niet genoeg ruimte?
heb net de foto’s gezien, en vind het voor de verandering eens niet zo erg dat ik er niet was, wat een nattigheid!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
@Patrick, ik doe je wat aan als je die velgen onder de Xantia vandaan haalt
(heb ik niet ergens een clausule opgenomen in de koopovereenkomst van de Xantia?)
Overigens dacht ik dat dit een BX meeting was? op een algemene meeting lijkt de BX gehalte een stuk hoger
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
T was jammer dat t zo nat was idd. Volgende keer BBQ met mooi weer lijkt mij een prima idee!
Simpele Ziel schreef:
Overigens dacht ik dat dit een BX meeting was? op een algemene meeting lijkt de BX gehalte een stuk hoger
bx-ers willen graag normaal gevonden worden en houden het dus liever algemeen, de anderen willen ook wel eens bij die vreemde vogels kijken en gaan naar een bx-meeting.
zal wel bij het citro-gevoel horen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Zo ik was ook weer thuis. De bx heeft zich erg goed gehouden, dit was de eerste ‘langere’ rit. Ik heb zelfs af en toe een zweefmoment gehad, dankzij de lhm spoel actie van eergisteren.
Was een leuke meeting, wel een beetje nat enzo, maar veel leuks om naar te kijken!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ijs schreef:BX19trs schreef:patje74 schreef:Roan en ik zijn ondertussen ook weer thuis ook Roan was nat tot op zijn onderbroek!
Daarover later misschien meer.Emiel
He was er voor jou huis ook niet genoeg ruimte?
Voor mijn huis niet meer, de BX staat daar met pech en de visa staat daar haha
Emiel
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Zo, ik ben ook weer thuis en zit aan een lekker bakkie. Ondanks het weer een leuke opkomst en weer wat nieuwe gezichten leren kennen. Lekker gesmuld van de aanblik van een CX en nog heerlijk gezweefd in de XM van IJs. Mooie bak hoor IJs! Ook weer eens het prettige geluid van Visa 11 RE aangehoord: . Klinkt zo vertrouwd.
Dank voor jullie lovende woorden van de Xantia ik zou er bijna van ops: . Maar ik heb wel gezien dat ze nodig in de was moet worden gezet, maar dat is iets voor het voor jaar. Ook apart om te zien was de Xenon verlichting op de BX van Dave, en zijn BX blijft toch wel erg mooi.
De foto’s komen er zo aan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Elmer en ik zijn in COrnjum aangekomen
Elmer vond het tof en hoopt bi de volgende meeting met zn hopelijk aan te schaffen BX te komen.
Ik vond het ook erg gezellig! En nu nog mn fotobewerkingsprogramma mee laten werken, even de regen wegpoetsen en een zonnetje in de foto’s soepen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Soep jij de zon er maar in! Aan ons humeur heeft het niet gelegen, toch?
BTW op de terugweg nog een CX gespot, zie mijn laatste foto. En twee nieuwe C4 Picasso’s. Op de heenweg nog een witte HY en een 2CV.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En ook hier zijn de foto’s inmiddels door de mangel genomen, en online.