Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Dat lijkt me meer iets van een slecht afgestelde kickdownkabel.
Olie zou ik wel even verversen.
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Dat lijkt me meer iets van een slecht afgestelde kickdownkabel.
Olie zou ik wel even verversen.
Misschien leg ik het niet helemaal goed uit, de kickdown werkt wel goed maar als de automaat weer op wil schakelen naar de 4e versnelling schiet het toerental omhoog en lijkt ie te slippen, geef ik gas terug gaat ie normaal in de 4
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Oeh… Dat heb ik ook een keer gehad met een Turbodiesel automaat. Toen was ik helaas te laat. Moet wel zeggen dat deze ATF ook pikzwart was. Dat heb ik nog nooit meegemaakt..
Alleen kijk svp even naar de bakolie en de afstelling van de kickdown. Zeker een combinatie kan rare klachten geven.
Het kan goed zijn dat je ATF gewoon echt aan zijn einde is en dit deze klachten geeft. Als je hier te lang mee blijft rijden is het wel over en sluiten.
Domme vragen bestaan niet.
Ok, bedankt! Ik zal snel ff een afspraak maken bij de dealer…
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Kijk dan wel even bij welke dealer je langs gaat. Niet alle dealers zijn goed in automaten.
Domme vragen bestaan niet.
Hier in Apeldoorn hebben we Coolen Citroen, ben er nog nooit geweest. Kan je een garage of specialist aanbevelen hier in de regio???
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Ik zou naar Ruesink in Zutphen gaan. Heb bij het filiaal in Doetinchem goede ervaringen.
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Ik zou naar Ruesink in Zutphen gaan. Heb bij het filiaal in Doetinchem goede ervaringen.
Bedankt! Ik ga ze bellen…
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Bij teveel ATF gaat ‘ie ook slippen van 3 naar 4
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002