5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
   
ds dilemma
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 25 februari 2007 09:51 PM
  [ # 61 ]

zag em ook.. idd goede optie. heeft echt potentie. even 1000 investeren, grote beurt enzo. dan heb je echt een prima wagen.

.komma

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 26 februari 2007 01:28 AM
  [ # 62 ]

ik heb hem vanochtend gezien, maar nog niet de kans gehad om te bellen. Morgen direkt maar even bellen. Hij staat al wel drie jaar buiten!!
Maar wie weet.
Bedankt voor de tips

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 13-05-2005

Gepost: 26 februari 2007 02:00 AM
  [ # 63 ]
Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 28 februari 2007 10:10 PM
  [ # 64 ]
giel schreef:

ik heb hem vanochtend gezien, maar nog niet de kans gehad om te bellen. Morgen direkt maar even bellen. Hij staat al wel drie jaar buiten!!
Maar wie weet.
Bedankt voor de tips

Eergister effe gebeld met die mensen, maar als ik het zo hoor door de telefoon moet het er wel het een ander aan plaatwerk gebeuren, laat deze dus maar gaan.
Gister ben ik bij iemand geweest die heb helpen sleutelen aan de 23ie waar ik dit verhaal mee ben begonnen. Een aantal jaren terug zat er lpg in de auto, dit is er uitgehaald omdat het spruitstuk oid er wel eens afsprong en dat de kop een keer was bevroren of zoiets. Nadat ze het lpg eruit hadden gehaald hebben ze motor eruit gehaald en volledig gereviseerd, dit lijkt mij een positief bericht.
Ik heb vandaag gebeld met degene van wie de auto is en ga volgende week langs met een “expert”, maar ik begin toch al meer zin te krijgen in die auto

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 02 maart 2007 11:01 PM
  [ # 65 ]
citrods schreef:

of deze:

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pLandTaalCd=BE_nl&pZoekId=2178315&pStrippen=false&pCss;=&pActief=old

En nu ook advertentie 826 op de site van de Nederlandse club.

ik ben nogal kieskeurig denk ik; ik ben helaas niet zo gecharmeerd van dat opendak met “stof, oid” .
Ik ben net opgebeld door de eigenaar van de 23ie; ik kan morgen (een tweede keer) een ritje maken met de auto. Heb ondertussen al een brug geregeld van een neef van mij, kan ik hem mooi van de onderkant bekijken.
Heeft er iemand nog tips waar ik op kan letten bij het bekijken van de auto die ik misschien vergeten ben?

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 03 maart 2007 09:49 PM
  [ # 66 ]

ik heb vandaag de auto bekeken, door omstandigheden heb ik nog niet gereden, dit ga ik morgen doen en dan ook naar de brug om de onderkant te bekijken. Ik heb een paar fotos gemaakt zodat je een beetje een beeld krijg van de auto.

[url]http://img232.imageshack.us/img232/2883/1000368qd8.jpg [/URL]

[url]http://img232.imageshack.us/img232/4553/1000377si8.jpg [/URL]


[url]http://img232.imageshack.us/img232/4553/1000377si8.jpg [/URL]

[url]http://img68.imageshack.us/img68/964/1000371xf3.jpg [/URL]


ziet er op het eerste gezicht wel goed uit dacht ik.

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 04 maart 2007 02:57 AM
  [ # 67 ]

Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 04 maart 2007 09:21 AM
  [ # 68 ]
Pascal schreef:

Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!

inderdaad! de stropdas is mooi op zich,maar vind dit iets te veel van het goede op een DS.ieder zijn mening natuurlijk Wink

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 04 maart 2007 11:03 AM
  [ # 69 ]
blooper1963 schreef:
Pascal schreef:

Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!

inderdaad! de stropdas is mooi op zich,maar vind dit iets te veel van het goede op een DS.ieder zijn mening natuurlijk Wink

die kinnebaklampen vind ik echt super, maar wat je zegt: smaken verschillen. Die stropdas had ik er zelf ook niet ook gedaan, maar hij zit er al op. Ik zie nu wel dat er geen hoofdsteunen in zitten. In autos van 74 moeten toch smalle hoofdsteunen?

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7306
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 04 maart 2007 11:22 AM
  [ # 70 ]
giel schreef:

Ik zie nu wel dat er geen hoofdsteunen in zitten. In autos van 74 moeten toch smalle hoofdsteunen?

is een optie Wink ben benieuwd of er vanmiddag knopen worden doorgehakt…........

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 06 maart 2007 12:16 AM
  [ # 71 ]

Ik heb de auto zondagmiddag nog een keer grondig bekeken en er moet het een en ander aan gebeuren voor de apk, maar dat is best te doen.
Er zitten vier nieuwe banden onder (michelins), rvs uitlaat, polyester achterschermen en een gereviseerde motor, daarnaast heeft hij bijna alle opties die ik wil. Dit heeft mij doen besluiten om de auto te kopen.

Ik kom net bij de huidige eigenaar vandaan en zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van deze 23ie.
Ik kan niet wachten om hem op te halen en een stukje te gaan rijden.

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7306
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 maart 2007 12:55 AM
  [ # 72 ]
giel schreef:

Dit heeft mij doen besluiten om de auto te kopen.
Ik kom net bij de huidige eigenaar vandaan en zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van deze 23ie.
Ik kan niet wachten om hem op te halen en een stukje te gaan rijden.

wellicht kunnen “we” binnenkort wat grotere   tegemoed zien Exclamation

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 13-05-2005

Gepost: 06 maart 2007 01:22 AM
  [ # 73 ]

Succes ermee.

Waarschijnlijk lezen we hier nog wel wat ervaringen.

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 06 maart 2007 08:11 PM
  [ # 74 ]

[quotewellicht kunnen “we” binnenkort wat grotere   tegemoed zien Exclamation

Als ik hem zaterdag ophaal zal ik wel een aantal fotos buiten maken, als het weer het toelaat vanzelf, en deze op het forum zetten.

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 06 maart 2007 10:19 PM
  [ # 75 ]

Heeft iemand een idee waar ik het beste een werkplaatshandboek voor dit type kan krijgen of heeft iemand misschien een exemplaar liggen voor een ds 23ie?

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
 
5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook