Veel dichter bij gratis zal het niet komen En nog een Turbo diesel ook…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Doe een belletje
Beller is sneller. Wie weet is het wel een citroen hater
Toen ik de prijs van mijn xm zag had ik ook een wrak verwacht…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Hij staat er nu al niet meer
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik had al gereageerd, en was al te laat…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
knäckor schreef:Xsara_Coupe schreef:
Veel dichter bij gratis zal het niet komen En nog een Turbo diesel ook…
Xsara_Coupe
Ik zat er ook net naar te kijken. Echter, een gevoel van binnen zegt me dat deze auto heel erg stuk is
Gelukkig kon ik uit de link nog terug halen waar het om ging, want jullie maakten mij nieuwsgierig :
citroen-bx-break-turbo-diesel-meeneemprijs-van-150-euro.
ZX1.4i schreef:Lelijke Eend schreef:
Link En wat zou deze verstoken ?
Niet dat ik je graag een BX wil aanraden, maar deze zou ik dus niet doen he
Deze garage heeft ooit een auto met een totaal kapotte motor aan iemand verkocht
Ow, deze heb ik al gekocht.
@Norbert: Houd ons op de hoogte dan. Het zegt natuurlijk niets over jouw auto. Veel plezier ermee!
Ik heb ook nog wel een tzd turbo voor lage prijs staan..
knäckor schreef:Lelijke Eend schreef:Het hoeft niet snel, het moet alleen zo goedkoop mogelijk voor een BX break Voor mijn part ligt er een 1.4 motor in als dat goedkoper zou zijn.
Als je een goedkoop rijdende break wil hebben, kan je het best een 19RD Break kopen. Zit niets op, kan bijna niets aan stuk. Het stuurt wel erg zwaar Wil je stuurbekrachtiging en cv zou ik een TGD Break zoeken. Op de eerste pagina BX-en op marktplaats staan er al 2. Een TZD Turbo break wel sneller, maar is iets minder zuinig dan de ongeblazen variant is mijn ervaring.
Er zijn ook 19RD breaks uit einde 1993 en begin 1994 die wél CV en soms ook SB hebben; uit België geimporteerde autoos. Ik heb er zo een in de stalling staan.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
karel schreef:knäckor schreef:Lelijke Eend schreef:Het hoeft niet snel, het moet alleen zo goedkoop mogelijk voor een BX break Voor mijn part ligt er een 1.4 motor in als dat goedkoper zou zijn.
Als je een goedkoop rijdende break wil hebben, kan je het best een 19RD Break kopen. Zit niets op, kan bijna niets aan stuk. Het stuurt wel erg zwaar Wil je stuurbekrachtiging en cv zou ik een TGD Break zoeken. Op de eerste pagina BX-en op marktplaats staan er al 2. Een TZD Turbo break wel sneller, maar is iets minder zuinig dan de ongeblazen variant is mijn ervaring.
Er zijn ook 19RD breaks uit einde 1993 en begin 1994 die wél CV en soms ook SB hebben; uit België geimporteerde autoos. Ik heb er zo een in de stalling staan.
Ok dat wist ik niet. In dat geval bedoel ik er één van vóór eind ´93
Eveneens ben ik tevens ook.
I.v.m. ontwikkelingen m.b.t. mijn baan is de kans om een BX te kopen op korte termijn geslonken. Eind deze week weet ik meer, indien er minder leuk nieuws is, morgen. Het klinkt wat raadselachtig, maar ik wil niet teveel offtopic gaan en ik ben zo moe als een hond.
Schijt aan originaliteit.
Ach, die BX (en die leuke baan) komen er beide wel, daar heb ik het volste vertrouwen in
Lelijke Eend schreef:ik ben zo moe als een hond.
Is dat vanwege het sjouwen van die zware en natte partytent?
Neehoor, een half motorblok in een kartonnen doos van het ene eind van een station naar het andere eind van een station sjouwen is zwaar, die partytent weegt niets.
Vombinatie van slaapgebrek en werken (voor het eerst in maanden).
Schijt aan originaliteit.