zoals er in een ander draadje staat heb ik vandaag m’n nieuwe centrale deurvergrendelings unit geplaats gaaf ook m’n knipperlichten konden er bij aangesloten worden dat heb ik ook maar ff gedaan en het werkt perfect .
Maar nu had ik ook een startonderbreker er in zitten waar ik mezelf al geruime tijd aan ergerde omdat het zo’n onding was die dmv een sensorsleuteltje werkte en zodra je je nog maar ff je contact afzette dat ding er weer tegen moest houden anders starte ie niet.
toen ik nu deze demonteerde kwam ik er achter dat die unit met 1.5mm draad aangesloten was (dit is de hoofd voeding van de auto) terwijl er 4mm draad gebruikt word door de fabriek en op de manier hoe het aangesloten was gewoon belachelijk.
ik heb er alles tussen uit gehaald en weer aangesloten zoals het hoort en hij start ook veel lekkerder .
nu gaan we komende week nieuwe remschijven en blokken monteren hopen dat de remmen ook een stuk beter zal gaan.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
cv
hey stan,
het is een erg late vraag op jouw onderwerp.
ik vond hem bij toeval.
jij hebt dus een cv in jouw auto gezet,ik neem aan dat je nog geen cv in je auto had.
is dat een moeilijk klusje geweest?
kun je me wat info verschaffen,ik wil dat nl. ook gaan doen.
greetz.
bij mij zat er al wel cv in ik heb er alleen een nieuwe rc contole module ingezet die speciaal voor citroen’s is (ook eentje in m’n bx gezet).
of het veel werk is om zo’n cv set in te bouwen weet ik helaas niet sorry.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
ok.
iig geval bedankt voor je reactie.