Zo’n expert ben ik zelf ook niet. Ik zou een nieuw topic starten als ik jou was waarin deze vraag centraal staat.
Ik heb de documentatie nagekeken en ik kan daarover niks vinden.
Jos van der Voort
dat is misschien wel een idee.
ik ga zelf nog ff zoeken en anders zal ik dat doen.
alhoewel je voor 25 euro per 2 koplampen je geen bult kunt vallen.
kan ik er altijd nog andere mee blij maken hier op het forum evt.
greetz
nou zx-enschede,ik heb dus ff op winparts.nl gekeken(al eerder gedaan) en ik heb dus h1.
stomme ik ops: keek op de foto niet naar de achterkant van de lamp.
h1 heeft 2 ingangen voor lampjes en h4 maar 1.
opgelost dus.
toch bedankt.
greetz.
Ik ben blij dat je eruit bent. Ik heb bij winparts mijn draagarmen besteld. Die had ik compleet met rubbers voor minder als ik de rubbers apart zou bestellen. En in 2 dagen in huis!
Jos van der Voort
die rubbers moet ik ook nog vervangen.
maar daar heb ik iemand voor die dat voor heel weinig doet.
de mijne klapt als ik terugschakel en dan gas geef,schijnen de rubbers te zijn.
maar genoeg daarover dat is een ander topic!!!haha
greetz.
Die rubbers + de fusee kogel kosten bij hbase ongeveer 55 euro samen. De hele draagarm mét rubbers én fuseekogel voorgemonteerd kost je bij winparts 46 euro.
Ik wist het wel. Die draagarmen zitten er in 20 minuten onder per kant.
Ik zou niet gaan kl.ten met die rubbers. Douwe hier op het forum heeft ervaring. Vraag dat maar eens aan hem…...
Jos van der Voort
is het een rotklus om zelf te doen of moet dat echt met twee man?
zal het wel ff vragen in een pb en misschien kan iemand die het al gedaan heeft mij wel helpen.
greetz.
Draagarmen is goed te doen met zijn tweeën. Eigenlijk staat er dan 1 voor jan korteachternaam erbij want je kunt niet met zijn tweeën in een wielkast sleutelen.
Het is wel handig want af en toe moet het stuur verdraaid worden om er goed bij te kunnen.
Verder is het handig om iets te hebben om af en toe de auto op te laten zakken. Een stuk hout of zo. Zo kun je met het gewicht van de auto en door te krikken de fuseekogel er eerst uitpersen en dan weer erin.
Jos van der Voort