Hallo,
Afgelopen maandag ben ik ff met Dees naar Parijs geweest, en heb daar de volgende foto’s gemaakt, terwijl ik heerlijk met het dakkie open reed (voor de eerste keer dat ik de eend heb ):
Op de Champs Élysées ook nog deze geweldige 6-wielige C15 gefotografeerd:
Op de terugweg helaas de tankdop verloren op de snelweg , dus maar een universeel ding gekocht bij een tankstation:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Heeft hij ondertussen weer APK?
rocco schreef:Heeft hij ondertussen weer APK?
Nee…. (mondje dicht hè...)
Hopelijk kan ik morgen het wiellager wisselen en het olieprobleem oplossen. Dan zo snel mogelijk het laswerk afmaken, en dan kan ie naar de keuring.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
mooie fofo’s iig
geen apk en wel helemaal naar parijs tuffe?
Jij durft.
Mooie foto’s hoor
Mvg Joost
Mooie foto’s… wel jammer dat steeds die roestbak ervoor staat!
worb80 schreef:rocco schreef:Heeft hij ondertussen weer APK?
Nee…. (mondje dicht hè...)
Hopelijk kan ik morgen het wiellager wisselen en het olieprobleem oplossen. Dan zo snel mogelijk het laswerk afmaken, en dan kan ie naar de keuring.
Haha, jij leert het ook nooit af he?? Nu ja, waarom ook eigenlijk. Het zijn in elk geval mooie platen die je van de voiture hebt geschoten. Heb jij het doel om van elke wagen die je ooit hebt bezeten een foto te hebben dat deze onder de Eiffeltoren staat?
Was je al van de 14 af?
Gr,
Marten
Rob GT schreef:Mooie foto’s… wel jammer dat steeds die roestbak ervoor staat!
Hoi, ik ben Lelijke Eend. Ik ben hier moderator en rij zelf ook in een 2cv en ik kan al je topics deleten. Leuk he ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Rob GT schreef:Mooie foto’s… wel jammer dat steeds die roestbak ervoor staat!
Hoi, ik ben Lelijke Eend. Ik ben hier moderator en rij zelf ook in een 2cv en ik kan al je topics deleten. Leuk he ?
Komkom, je kan niet ontkennen dat het een roestbak is…
Maar dat het jammer is dat hij op de foto’s staat, is ook niet waar
Roest die eifeltoren dan niet?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI