Hallo,
op zoek naar een bijkomende C8-zetel (voor occasioneel gebruik) vind ik op het net meerdere Evasion-806-Ulyssezetels. Deze van een C8 worden nauwelijks aangeboden.
Weet iemand of deze passen in een C8 -maw is het schuifrailsysteem compatibel met Evasion en derivaten?
Guido
Mehari ‘78
2cv6 Charleston ‘86
Zonder enige aanpassing lukt dit zeker niet. Als je een en ander kunt veranderen val er misschien wel iets van te maken, maar vrees dat je toch een onderstel van een C8 stoel zult nodig hebben.
Re: zetel Evasion in C8?
V8 schreef:Hallo,
op zoek naar een bijkomende C8-zetel (voor occasioneel gebruik) vind ik op het net meerdere Evasion-806-Ulyssezetels. Deze van een C8 worden nauwelijks aangeboden.
Weet iemand of deze passen in een C8 -maw is het schuifrailsysteem compatibel met Evasion en derivaten?
Guido
Het contact-gedeelte ziet er compleet anders uit en ook de afstand tussen de dragers is anders, bij de C8 zijn alle 3 stoelen van de 2e rij even breed. “Geen schijn van kans” was dus mijn 1e taxatie toen ik met mijn Evasion naar de dealer gekomen was en eens rondkeek.
Ich bin ein Breaker
thx voor de reacties
ik weet nu dat ik me niet langer hoef te focussen op de oudere types en ga op zoek naar een C8/807/UlysseII/Phaedra-zetel
Mehari ‘78
2cv6 Charleston ‘86