zag em ook.. idd goede optie. heeft echt potentie. even 1000 investeren, grote beurt enzo. dan heb je echt een prima wagen.
.komma
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
ik heb hem vanochtend gezien, maar nog niet de kans gehad om te bellen. Morgen direkt maar even bellen. Hij staat al wel drie jaar buiten!!
Maar wie weet.
Bedankt voor de tips
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
of deze:
En nu ook advertentie 826 op de site van de Nederlandse club.
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
giel schreef:ik heb hem vanochtend gezien, maar nog niet de kans gehad om te bellen. Morgen direkt maar even bellen. Hij staat al wel drie jaar buiten!!
Maar wie weet.
Bedankt voor de tips
Eergister effe gebeld met die mensen, maar als ik het zo hoor door de telefoon moet het er wel het een ander aan plaatwerk gebeuren, laat deze dus maar gaan.
Gister ben ik bij iemand geweest die heb helpen sleutelen aan de 23ie waar ik dit verhaal mee ben begonnen. Een aantal jaren terug zat er lpg in de auto, dit is er uitgehaald omdat het spruitstuk oid er wel eens afsprong en dat de kop een keer was bevroren of zoiets. Nadat ze het lpg eruit hadden gehaald hebben ze motor eruit gehaald en volledig gereviseerd, dit lijkt mij een positief bericht.
Ik heb vandaag gebeld met degene van wie de auto is en ga volgende week langs met een “expert”, maar ik begin toch al meer zin te krijgen in die auto
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
citrods schreef:of deze:
En nu ook advertentie 826 op de site van de Nederlandse club.
ik ben nogal kieskeurig denk ik; ik ben helaas niet zo gecharmeerd van dat opendak met “stof, oid” .
Ik ben net opgebeld door de eigenaar van de 23ie; ik kan morgen (een tweede keer) een ritje maken met de auto. Heb ondertussen al een brug geregeld van een neef van mij, kan ik hem mooi van de onderkant bekijken.
Heeft er iemand nog tips waar ik op kan letten bij het bekijken van de auto die ik misschien vergeten ben?
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
ik heb vandaag de auto bekeken, door omstandigheden heb ik nog niet gereden, dit ga ik morgen doen en dan ook naar de brug om de onderkant te bekijken. Ik heb een paar fotos gemaakt zodat je een beetje een beeld krijg van de auto.
[url]http://img232.imageshack.us/img232/2883/1000368qd8.jpg [/URL]
[url]http://img232.imageshack.us/img232/4553/1000377si8.jpg [/URL]
[url]http://img232.imageshack.us/img232/4553/1000377si8.jpg [/URL]
[url]http://img68.imageshack.us/img68/964/1000371xf3.jpg [/URL]
ziet er op het eerste gezicht wel goed uit dacht ik.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Pascal schreef:Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!
inderdaad! de stropdas is mooi op zich,maar vind dit iets te veel van het goede op een DS.ieder zijn mening natuurlijk
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
blooper1963 schreef:Pascal schreef:Ziet er inderdaad niet slecht uit,al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kinnenbaklampen en stropdas.
Maar da’s persoonlijk.
Let wel op die kentekenplaten (zie ander topic): hiermee rondrijden is strafbaar,dit kenteken hoort op GAIK-platen!inderdaad! de stropdas is mooi op zich,maar vind dit iets te veel van het goede op een DS.ieder zijn mening natuurlijk
die kinnebaklampen vind ik echt super, maar wat je zegt: smaken verschillen. Die stropdas had ik er zelf ook niet ook gedaan, maar hij zit er al op. Ik zie nu wel dat er geen hoofdsteunen in zitten. In autos van 74 moeten toch smalle hoofdsteunen?
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
giel schreef:Ik zie nu wel dat er geen hoofdsteunen in zitten. In autos van 74 moeten toch smalle hoofdsteunen?
is een optie ben benieuwd of er vanmiddag knopen worden doorgehakt…........
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Ik heb de auto zondagmiddag nog een keer grondig bekeken en er moet het een en ander aan gebeuren voor de apk, maar dat is best te doen.
Er zitten vier nieuwe banden onder (michelins), rvs uitlaat, polyester achterschermen en een gereviseerde motor, daarnaast heeft hij bijna alle opties die ik wil. Dit heeft mij doen besluiten om de auto te kopen.
Ik kom net bij de huidige eigenaar vandaan en zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van deze 23ie.
Ik kan niet wachten om hem op te halen en een stukje te gaan rijden.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
giel schreef:Dit heeft mij doen besluiten om de auto te kopen.
Ik kom net bij de huidige eigenaar vandaan en zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van deze 23ie.
Ik kan niet wachten om hem op te halen en een stukje te gaan rijden.
wellicht kunnen “we” binnenkort wat grotere tegemoed zien
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Succes ermee.
Waarschijnlijk lezen we hier nog wel wat ervaringen.
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
[quotewellicht kunnen “we” binnenkort wat grotere tegemoed zien
Als ik hem zaterdag ophaal zal ik wel een aantal fotos buiten maken, als het weer het toelaat vanzelf, en deze op het forum zetten.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Heeft iemand een idee waar ik het beste een werkplaatshandboek voor dit type kan krijgen of heeft iemand misschien een exemplaar liggen voor een ds 23ie?
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel