PjotrBlom schreef:PjotrBlom schreef:Ik zal het morgen inscannen…
scanner wilde niet dus ik heb foto’s van de bladzijde gemaakt:
Pjotr
zandvoorta schreef:idd, de xsara-picasso exclusive is erg mooi afgewerk met het bronzen dashboard. daar kan zelfs de c4-picasso exclusive die ik heb gereden niet tegenop
Voor mij zit er in de toekomst geen C4 Picasso 5 zitter in…
Vandaag bij de dealer in de showroom eentje bekeken en binnenin getest.
Voor de grotere mensen onder ons ( ikzelf meet 1.98 m) is hij niet geschikt, ik schrok er zelf van.
De rij-zithouding gaat perfect, alleen, door de hoge vooruit zat ik met men voorhoofd pardoes tegen de zonnekleppen aan.
Het showmodel was er één zonder panoramisch dak en ik zit zeker niet te recht op de bestuurderstoel.
Wou ik het eea comfortabel maken voor mijn hoofd dan kon ik bijna niet meer aan het stuurwiel ( zetel in laagste stand en rugleuning wel heel schuin gezet)
In mijn huidige (Xsara) Picasso heb je in ieder geval heel wat meer hoofdruimte.
Spijtig, want de C4 Picasso was één van de kanshebbers voor opvolging van men huidige Picsaso volgend jaar.
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Ik ben 2 meter en pas er prima in. Hoofdruimte is idd niet het sterkste punt van de (G)C4P, maar is niet hinderlijk laag.
Ik heb bewust de keuze voor deze auto gemaakt vanwege de ruimte. Doordat de auto geen middenconsole heeft, is de beenruimte bovengemiddeld.
GC4P 1.6HDi EB6V LB Gris Fer