2 van de 2
 < Vorige 1 2

vernieuwing van het interieur
struiK
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 105

- XM 2.1 TD Prestige
- ID/DS Dsuper
Gepost: 01 maart 2007 05:06 PM
  [ # 16 ]
joskefox schreef:

hoi hoi

alvast bedankt voor de reacties Smile

bij eric wollants ben ik al een paar keer geweest met men ds Smile

hele toffe kerel op zen klompen ...hehe

wordt er met “ma belle” eric bedoeld misschien?

helaas heeft hij geen interieurs te bieden Smile

ook heb ik ondertussen het adres gekregen van ‘tom verheyden’

een aanrader?

groeten

Vraag hem eens naar een adres
Ik heb hem eens iets horen zeggen over volledig nieuwe lederen bekleding ergens uit het oostblok.
Kostte wel veel, maar ge krijgt er ook veel voor.

KwaaaaaaaaaaaaaaK, de Puit is daar

Profiel  

vikingo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 736

Gepost: 01 maart 2007 05:26 PM
  [ # 17 ]

Ja, Da’s bij Sjabbi, echt prachtig werk dat die man levert! Ze worden wel in Belgie gemaakt denk ik.

Profiel  

joskefox
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 01 maart 2007 07:14 PM
  [ # 18 ]

Smile

de matten in de auto dat ga ik proberen zelf te doen Smile

kan ik nog altijd kopen of weet ik veel moest het niet lukken

nu sta ik op punt een nieuw interieur t e kopen voor een 2000 euro

nieuw interieur of interieur laten herdoen ...tzal altijd een aardige duit kosten Smile

i life my live one DS at a time…

Profiel  

Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2972

Gepost: 04 maart 2007 07:45 PM
  [ # 19 ]
joskefox schreef:

Smile
de matten in de auto dat ga ik proberen zelf te doen

Ik heb recent de mattenset zelf gemaakt:

Koop 2 meter ( ik denk dat 1,5 m ook genoeg is) geschikte vloerbedekking van 4 m breed. Koop bij een stoelen bekleder 1 m skai van de geschikte kleur voor de randjes. Nu eerst de oude matten natekenen op de nwe vloerbedekking en snijden met een tapijt mes. Waar nodig de randjes afbiezen met de skai: knip een lange reep skai, 6cm breed. Stik dit met een gewone naaimachine en ledernaald met de rug naar boven op de goede kant van de vloerbedekking, stikrand bv 1cm van de rand. Sla de skai om naar onderen en stik nogmaal vlak langs de vouw. Voila een prachtige bies. gaat goed met gewone naaimachine, ledernaald en knoopsgat garen. Ook de kaartzak is na te maken, als je goed kijkt hoe het gedaan is bij de oude. Het antislijtage vlak bij de pedalen van bestuurder heb ik gemaakt door een stuk karton ( ik heb de ahcterkant van een achterbank leuning die over was genomen, dit is redelijk watervast) of dik plasitc bv een placemat, in de vorm te knippen. Hier heb ik weer een lap skai over het hele oppervlakte geplakt en daarna naar onder omgeslagen en nogmaals geplakt. Deze “mat” heb ik met dubbelzijdig kleefband op de vloerbedekking geplakt.
Tja en wat geplakt moet inderdaad met een pot bison kit.
Je bent even bezig, maar het resultaat is er naar.
Ik was E 200,- kwijt voor de vloerbedekkinkg, E 15,- voor de skai en E 22,- voor 2 potten bison.

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  

lupolo
> 700 berichten
Totaal aantal Berichten: 739

Gepost: 22 juni 2008 05:06 PM
  [ # 20 ]

Net gekeken op de volgende site : http://www.matten-online.nl/winkel/index.php?cPath=26_158&osCsid=8sbegsjoeit3m47nrgave88i85 maar dit lijken wel meerdere delen de prijs is wel erg positief !.

Maar ik zoek ook matten/bekleding die de zijkant bekleden voor een leuke prijs .. dit voor de DS van mijn vader !

de maten van de site zijn alleen maar voor op de bodem

voor de duidelijkheid een foto van wat ik bedoel .. (Het is trouwens een Pallas)

Profiel  

lupolo
> 700 berichten
Totaal aantal Berichten: 739

Gepost: 22 juni 2008 08:34 PM
  [ # 21 ]
Sjaak de Bollenboer schreef:
lupolo schreef:

Maar ik zoek ook matten/bekleding die de zijkant bekleden voor een leuke prijs ..

Die matten-online dingen voor in een DS lijkt me echt onzin, t lijkt echt nergens op.

Probeer voor nieuwe Pallas-matten eens bij Toon, die kan je vast verder helpen met wat moois.

volgens mijn zijn het niet echt matten wat ik nodig heb maar de bekleding van de grond en de zijkanten, maar zal ook eens bij Toon na vraag doen.

Mijn auto staat er nu toch nog Sad, en nog steeds niets gehoord van die zwarte Pallas trouwens ..

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook