Ik ben er al eens geweest. Erg mooi!! Zijn jullie DAF vrachtwagens liefhebbers? Ik heb ooit de eer gehad in een DAF 2600 te mogen zitten. Met me pa als chauffeur, was kadootje voor hem.
Ik ben citrofiel, maar vind andere voertuigen met wielen ook wel mooi. Alex is meer algemeen voertuigliefhebber.
Schijt aan originaliteit.
Is er al een datum bekend ?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Is er al een datum bekend ?
Er is een mail de deur uit naar mijn huurbaas, alleen ben ik vanaf morgen tot vrijdag de hort op, dus zal het nog wel even duren…
Ok, ben zeer benieuwd !
mijn Visa staat te springen om met haar zusjes te poseren!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik heb wel zin in een ritje naar het mooie Friesland, hebben juliie al een datum en een geschikte plek gevonden?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Door drukte ben ik nog nergens aan toe gekomen. Waarschijnlijk kom ik eind van deze week weer in onze stalling. Ik zal dan nog even het balletje opgooien.
Ben benieuwd!
Emiel
Anders ik wel
Fryske Visa meeting
Als de datum een beetje goed uitkomt, zijn wij ook van de partij, met de 4pitter
Sneek is immers dichtbij alles in her Fryske lân!
gr. Wouter
VanClee’ man…..
Re: Fryske Visa meeting
HotSpike schreef:Als de datum een beetje goed uitkomt, zijn wij ook van de partij, met de 4pitter
Sneek is immers dichtbij alles in her Fryske lân!
Je bent in de war met Joure
Re: Fryske Visa meeting
Lelijke Eend schreef:HotSpike schreef:Als de datum een beetje goed uitkomt, zijn wij ook van de partij, met de 4pitter
Sneek is immers dichtbij alles in her Fryske lân!Je bent in de war met Joure
Nee hoor Sneek ligt centraal bedoelt hij…
Emiel
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Als het een leuke datum is dan brult t visaatje zich wel naar het noorden
Morgen is een mini-meet in Leeuwarden, dan zijn er in ieder geval twee exemplaren te zien op De Schrans in Leeuwarden, daar gaan we sleutelen.
Emiel