Blijf het bij dit interieur jammer vinden dat het blauw is, en al helemaal in een zwarte auto. Ben blij dat jij er gelukkig mee bent, maar ik ben het niet met je eens… Al schijn ik dan de enige te zijn?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er mooi uit!!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mooi interieur! ook dat chrome grilletje vind ik heel mooi bij een donkere bx!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Dank u weer voor de complimentjes over mijn auto . En Oudelut; smaken verschillen he, Chic interieur had ook wel wat maar ik vind dit gewoon het ultieme BX interieur .
Verder vanavond een kleine 300 km gereden in de GTi. De eerste lange rit sinds het schade herstel en het nieuwe interieur en ik heb werkelijk waar genoten. Heeeeerlijk, al zwevend over ‘s lands wegen. De stoelen zitten echt 10 keer zo goed als het Chic interieur. De rugleuning is steviger, de stoel is recht, en de kussen zijn veel beter. Echt geweldig dit . Zo hoort een BX te rijden, ik ben echt super tevreden en trots op mijn wagen!!
Morgen mijn vanavond gescoorde mistlampen ommodden tot geel licht. En als het weer meezit gaan ze ook nog in de bumper en dan is het qua uiterlijk weer een “echte” GTi.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Ziet er goed uit!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
mssl schreef:Mooi die gele mistlampen LJ ! Zag toen straks je foto ontvangen .....eens tijd om weer eens een bakje koffie ergens te nuttigen
Komt u maar .
Zo dan, vandaag de gele mistlichies gemonteerd nadat ik ze omgemod had naar geel licht. Ik heb gewoon gele H4 lampkapjes pas gemaakt en deze gebruikt. Resultaat is beter dan ik verwacht had .
Nou ja, toen ook maar de auto gewassen en hem helemaal in de was gezet *bling bling*.
Mijn favo foto van de dag: In het spiegelbeeld van de wand @ carwash ff snel de mistlichies aangezet en een foto van de reflectie genomen. Klik
En de poetsfoto’s:
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Hebben jullie zon gezien daar in het noorden
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
De rede waarom ik dus voor folie was gegaan ipv een kapje is dat wanneer je mistlampen uit staan je toch ziet dat ze geel zijn
Maargoed, ik moet nog aan het project beginnen.
En ik moet zeggen, zo op de foto’s ziet die GTI van je er poepiesjiek uit hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
marx-7 schreef:Hebben jullie zon gezien daar in het noorden
offtopic!
JAAAAAAAAAAA…het word weer zomer in friesland..
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
glimt weer mooi
nieuwe spatlapjes ook?
PrutsyLJ schreef:Komt u maar .
Zo dan, vandaag de gele mistlichies gemonteerd nadat ik ze omgemod had naar geel licht. Ik heb gewoon gele H4 lampkapjes pas gemaakt en deze gebruikt. Resultaat is beter dan ik verwacht had .
Nou ja, toen ook maar de auto gewassen en hem helemaal in de was gezet *bling bling*.Mijn favo foto van de dag: In het spiegelbeeld van de wand @ carwash ff snel de mistlichies aangezet en een foto van de reflectie genomen. Klik
Ziet er weer fantastisch uit. Niets meer te zien van alle ellende van de afgelopen weken. Ik hou erg van dit soort BX-en, origineel en strak. En in zwart blijven ze lang mooi.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooi zeg!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
arjan_verkade schreef:glimt weer mooi
nieuwe spatlapjes ook?
Had ze al langer, vlak voor ik de aanrijding heb gehad heb ik ze gemonteerd maar geen foto’s gemaakt. Maar idd, ik heb spatlappies gescoort
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
PrutsyLJ schreef:arjan_verkade schreef:glimt weer mooi
nieuwe spatlapjes ook?
Had ze al langer, vlak voor ik de aanrijding heb gehad heb ik ze gemonteerd maar geen foto’s gemaakt. Maar idd, ik heb spatlappies gescoort
staat best netjes, en is denk ik ook functioneel
zeker bij een zwarte zie je erg snel vuil op je voordeuren bij een BX.
kon je daar gewoon nieuw aankomen of was dat iets moeilijker