33 van de 37
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »

PrutsyLJ zijn BX GTI -> Nieuwe koppeling hangt eronder!
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 maart 2007 01:52 PM
  [ # 481 ]
arjan_verkade schreef:

staat best netjes, en is denk ik ook functioneel Wink
zeker bij een zwarte zie je erg snel vuil op je voordeuren bij een BX.

kon je daar gewoon nieuw aankomen of was dat iets moeilijker Wink

Neuh, ik heb ze via Daan. Zitten wel aardig wat gebruikerssporen op, maar ach dat mag. En het is idd functioneel, auto blijft veel langer proper Cool

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 04 maart 2007 02:03 PM
  [ # 482 ]

ga je nu ook chromen strips op de bumpers zetten?

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 maart 2007 02:07 PM
  [ # 483 ]
hel1 schreef:

ga je nu ook chromen strips op de bumpers zetten?

Zitten er alweer op Wink . Op de vorige pagina staan een aantal poetsfoto’s die ik gisteren genomen heb Cool

Edit: die dus:

PrutsyLJ schreef:

En de poetsfoto’s:
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 maart 2007 02:22 PM
  [ # 484 ]

Ziet er erg goed uit hoor je BX en de gele koplampen staan haar erg goed. Ik wacht nog een maandje met poetsen, al die blubberzooi op de weg hier. Heeft weinig zin zo. Nette witte Xantia zie ik daar ook op de foto, incl. memorabel kenteken èn een visje. Maar kan het anders daar in Elburg?
Ik ben daar vorige week nog geweest, maar weinig Citroëns gespot trouwens.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 maart 2007 02:40 PM
  [ # 485 ]
hogervp schreef:

Ziet er erg goed uit hoor je BX en de gele koplampen staan haar erg goed. Ik wacht nog een maandje met poetsen, al die blubberzooi op de weg hier. Heeft weinig zin zo. Nette witte Xantia zie ik daar ook op de foto, incl. memorabel kenteken èn een visje. Maar kan het anders daar in Elburg?
Ik ben daar vorige week nog geweest, maar weinig Citroëns gespot trouwens.
Patrick

Ja, echt veel Citroen’s heb je hier niet. Er wonen wel een paar citrofielen in Elburg maar ik denk dat die op 1 maximaal 2 handen te tellen zijn Rolling Eyes . Die Xantia is dus mijn vader zijn gasbak waar ik nog wel eens dankbaar gebruik van maak als ik lange ritten voor de boeg heb Laughing . Volgende keer even melden als je naar Elburg komt, dan zorg ik dat de koffie klaar staat Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6103

Gepost: 04 maart 2007 03:05 PM
  [ # 486 ]

Wauw, dat chromen grilletje is echt mooi. Waar haal je zoiets?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 maart 2007 03:15 PM
  [ # 487 ]
PrutsyLJ schreef:

Volgende keer even melden als je naar Elburg komt, dan zorg ik dat de koffie klaar staat Wink

Strak plan!

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 04 maart 2007 03:35 PM
  [ # 488 ]
jaco schreef:

In Frankrijk, van een Image. Ik heb er ook zo eentje op mijn donkerblauwe break. Staat alleen maar mooi bij donkere kleuren - vinnik.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 04 maart 2007 03:44 PM
  [ # 489 ]
karel schreef:
jaco schreef:

In Frankrijk, van een Image. Ik heb er ook zo eentje op mijn donkerblauwe break. Staat alleen maar mooi bij donkere kleuren - vinnik.

Idd van een Image, of een Britse uitvoering genaamd “Meteor”. Mijn eerste chromen grilletje kwam van een Meteor. Deze heb ik via JDT kunnen bemachtigen, ik heb geen idee waar deze vanaf komt trouwens…

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 04 maart 2007 03:58 PM
  [ # 490 ]
PrutsyLJ schreef:
karel schreef:
jaco schreef:

Idd van een Image, of een Britse uitvoering genaamd “Meteor”. Mijn eerste chromen grilletje kwam van een Meteor. Deze heb ik via JDT kunnen bemachtigen, ik heb geen idee waar deze vanaf komt trouwens…

Ik heb de mijne vorig jaar op vakantie gevonden, bij een boer op het erf stond een onttakelde Image. Weg gevraagd, praatje aangeknoopt en gevraagd of er nog plannen waren met het grilletje…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 10 maart 2007 09:50 PM
  [ # 491 ]

Zo, vandaag heerlijk aan de BX geklust. Allereerst het koelsysteem volledig afgetapt. Hier zat sinds het herstel namelijk water in Surprisedops: . Daarna de radiateur gedemonteerd zodat ik mijn nieuwe airco condensor kon plaatsen. Wat me als eerste opviel was het verschil in de condensors:

Condensors

Op de foto is het misschien niet zo goed te zien, maar het zijn 2 totaal verschillende condensors Rolling Eyes . Wel bleek mijn nieuwe condensor beter te passen zonder extra gaten te boren ed wat bij de oude condensor wel het geval was (daar was in de verticale stukken van de koplampbalk gezaagt). Ook zitten de aansluitingen anders. Op de nieuwe condensor zit er 1 rechtsboven en linksonder. Op de oude zaten ze allebei rechtsboven Confused . Dus na wat gefriemel met de slangen ed zat de nieuwe condensor op zijn plek Cool . Ook bleek deze condendor 2 uitsteeksels aan de bovenkant te hebben die precies door de radiateurstrip vallen. Al met al is de nieuwe condensor dus gewoon een stuk beter Cool .
Toen dat klusje geklaart was snel de radiateur terug gebouwd, KVS derin, systeem ontlucht en karren maar weer. Of toch niet Rolling Eyes . Cilinder nummer 2 (gezien vanaf de verdelerkap) werkte niet helemaal mee. Deze deed het wel/niet/wel/niet. Dus andere bougie erin geschroeft en toen deed tie het weer prima. Ik heb me vanmiddag weer prima vermaakt, en ik zal de dag betreuren dat er aan de GTi geen werk meer zit Laughing . Wat moet ik dan doen op deze schitterende lentedagen?  Cool

heb weinig foto’s geschoten vandaag, was veel te druk met sleutelen Laughing. Maar goed hetgene wat ik vandaag wel geschoten heb:

Klik
Klik Laatste foto is de slang die van de condensor naar het filter/droger van de airco loopt.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 11 maart 2007 12:31 AM
  [ # 492 ]

Dat komt dus ook wel weer goed Cool
nice job!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 maart 2007 01:02 PM
  [ # 493 ]

gaat lekker!
maar je hebt toch nog wel een paar projekkies? dus ik geloof niet dat je je zorgen moet maken dat je klaar bent.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 maart 2007 01:45 PM
  [ # 494 ]

Ja, ik heb nog wel een redelijk lijstje:

- Koppeling vervangen
- O-ringen airco slangen vervangen
- Schuifdak ontroesten
- Gereviseerde cilinderkop met D6A nokkenas monteren en gelijk de distributieriem met spanrol en waterpomp meenemen
- Katloze voorpijp eronder
- Het kaartleeslampje, plipoog, en knoppie van het schuifdak eens netjes in het plafond wegwerken.
- Airco laten vullen

Dus voorlopig ben ik idd nog wel even zoet Laughing

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 11 maart 2007 01:56 PM
  [ # 495 ]

zelf zag ik het meeste op tegen het bijwerken van het dak, maar ik zie dat jij je hand niet omdraait voor dit soort klussen.
afijn, we lezen het hier verder, tot later

Profiel  

33 van de 37
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook