Weet iemand waar je de bandenmaat 185/60R13 kan krijgen van Michelin? Het is voor een AX GTi vandaar dat ik het hier neerzet. Op de site van Michelin stonden ze niet.
http://www.autobandenmarkt.nl ?
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Thx! Weet je misschien ook waar je tests kunt lezen over de kwaliteit van de band?
anwb.nl
tests staan als het goed is ook op autobandenmarkt.nl weliswaar in het engels en duits maartoch.
Overigens, ik weet niet hoe merkentrouw de eigenaar van de AX is, maar voor het helft van het geld heb je Fulda Carat Asuro’s die minstens net zo goed zijn en waarschijnlijk zelfs beter zijn in de regen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:tests staan als het goed is ook op autobandenmarkt.nl weliswaar in het engels en duits maartoch.
Overigens, ik weet niet hoe merkentrouw de eigenaar van de AX is, maar voor het helft van het geld heb je Fulda Carat Asuro’s die minstens net zo goed zijn en waarschijnlijk zelfs beter zijn in de regen.
Het gaat erom dat de banden die hij er nu onder heeft liggen teveel lawaai maken.
En je weet zeker dat dat van de banden afkomt?
Het laatste wat ik in een AX horen kan is wel het geluid van de banden
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik zou het niet weten het is de auto van een collega van mijn vader en die had er nieuwe banden onder gemonteerd en nu maakt ie teveel geluid. Welke banden er nu onderliggen weet ik niet, dat moet ik navragen
Overigens frapant dat de banden in deze maat niet meer op de michelin site staan…
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog wel geleverd worden?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Dat vroeg ik mij dus ook af en diegene voor wie ik het vraag
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Simpele Ziel schreef:
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog wel geleverd worden?
Ik denk dat het meer de vraag is of ze uberhaupt ooit geleverd zijn in deze maat door Michelin.
De GT is in het begin geleverd met 165/65R13 (overigens prima sprintbandjes) en toen ze op injectie overgingen op 165/65R14.
Afgelopen week heb ik een setje bandjes overgenomen in de maat 165/60R13 voor mijn GTcarbje. Die waren van het merk Falken omdat dat het enige merk was/is dat die maat verkocht.
De maat 60 is tamelijk ongebruikelijk.
Groet, Rogier
En 185 is tamelijk breed voor een 13"velg.
Ik denk wel dat er nieuw Michelin banden onder gezeten hebben, getuigen ook de instructie boekjes.
Bovendien is de reserveband ook van Michelin.
Maar zoals al gezegd wordt, het is een weinig voorkomende maat dus ik vrees dat ie al uit roulatie genomen is bij Michelin.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI