Ben net even langs Janssen in Heythuysen geweest en daar stond ze in de showroom. WOW wat een auto , ze zijn goed bezig bij Citroën !!!! Het is een Gris Fer in de Ambiance trim. Is wel een beetje een droevige kleur, zie liever een vrolijker kleurtje op deze auto.
Ga Morgen denk ik even met pap kijken.
Dan ga ik ook even bijn mijn dealer kijken, ik hoop dat ie daar ook al staat?
Ben wel benieuwd, naar de 5 zits !
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
De Limburger schreef:Ben net even langs Janssen in Heythuysen geweest en daar stond ze in de showroom. WOW wat een auto
, ze zijn goed bezig bij Citroën !!!! Het is een Gris Fer in de Ambiance trim. Is wel een beetje een droevige kleur, zie liever een vrolijker kleurtje op deze auto.
Ga Morgen denk ik even met pap kijken.
In het juiste licht is Gris Fer toch echt staalblauw, dat hoeft niet somber te zijn, wel strak en ernstig.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ben Vanmiddag geweest kijken. Zij ziet er erg goed echt mooi! Deze had een glazen dak en uitgebreid licht pakket, Dit is wel mooi, maar het glazen dak neemt toch iets plaats in en voor mij (1.90m) is dit net teveel. achter kom ik met mn hoofd net aan het plafond. Maar voor de rest echt een mooie auto!!
Heb tegelijk ook gereden met de 1.8 in de grand uitvoering. Eerst dacht ik dat een 1.8 echt te weinig was maar dat viel reuze mee kon er goed mee vooruit al heb ik niet 100km/u of harder gereden dus misschien valt het dan tegen
ook in Zwijndrecht (de Haan) staat ie intussen! Gisteren binnengekomen. Prachtige wagen. Het exemplaar om mee te rijden was er nog niet, dus morgen eerst maar ‘s een ritje in de lange versie maken en ‘s kijken hoe die eb6v bevalt in combinatie met de 1.6hdif…
keep you posted
Edit:
vandaag even gereden met de ‘Grand’. Was beschikbaar met de 1.6hdif en Eb6v bak. Ongelooflijk wat ze uit die 1.6 weten te halen. Rijdt heerlijk en de semi-automaat doet z’n werk uitstekend. Na een half uurtje ben je er helemaal aan gewend en weet je wanneer ie schakelt of hoe je ‘m een zetje in de goede richting kunt geven. De kleine Picasso heeft m’n voorkeur, dus nu daar nog ‘s in rijden!
Sinds 16 mei 2007 een C4 Picasso, Ligne Business, 2.0 HDIF EB6V - zwart - op 1 oktober 2010 ca 145.000km op de teller
de 2.0 hdif eb6v ligne business is goedgekeurd als volgende leasewagen
me happy!
Sinds 16 mei 2007 een C4 Picasso, Ligne Business, 2.0 HDIF EB6V - zwart - op 1 oktober 2010 ca 145.000km op de teller
hbiesheuvel schreef:topdag:
de 2.0 hdif eb6v ligne business is goedgekeurd als volgende leasewagen
me happy!
Geweldig zeg!! welke kleur wordt het? en hoelang is er levertijd op?
een zwarte en een officiele levertijd heb ik nog niet gehoord!
Huidige lease loopt 28 juni af, maar ik hoop dat bij een beetje tijdige levering van de C4 de wagen er eerder uitgaat (zal voor die datum namelijk al ruim over de contract kilometers zitten met m’n Scenic II)
Afgelopen vrijdag bij de dealer in Alkmaar geweest. Hier stond een Gris Fer in de showroom. Verkoper vertelde dat die kleur heel populair is, net als zwart, zilvergrijs en donkerblauw. Ikzelf vind Nocciola wel mooi: heb hem op verschillende foto’s gezien en 1 keer in de showroom op de Grand C4 Picasso. De verkoper gaf aan dat Nocciola geen populaire kleur is: hij had er nog geen 1 verkocht en de 5-zits die hij binnengekregen had kon hij (gelukkig, volgens hem) doorstoten naar een collega. Op een frans forum zit Nocciola in de middenmoot.
Is het een idee om een Poll te openen waarin we aan kunnen geven in welke kleur we de auto zouden bestellen/hebben besteld?
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
rymt schreef:Afgelopen vrijdag bij de dealer in Alkmaar geweest. Hier stond een Gris Fer in de showroom. Verkoper vertelde dat die kleur heel populair is, net als zwart, zilvergrijs en donkerblauw. Ikzelf vind Nocciola wel mooi: heb hem op verschillende foto’s gezien en 1 keer in de showroom op de Grand C4 Picasso. De verkoper gaf aan dat Nocciola geen populaire kleur is: hij had er nog geen 1 verkocht en de 5-zits die hij binnengekregen had kon hij (gelukkig, volgens hem) doorstoten naar een collega. Op een frans forum zit Nocciola in de middenmoot.
Is het een idee om een Poll te openen waarin we aan kunnen geven in welke kleur we de auto zouden bestellen/hebben besteld?
zie link
[egres] schreef:
Zie impressie: “Het interieur wordt met de Grand C4 Picasso gedeeld. Dat valt vooral op door z’n gerationaliseerde boordplank. ” Misschien dat onze Belgische forumgebruikers het mij kunnen uitleggen maar wat is een gerationaliseerde boordplank?
DS3 Sport Chic 1.6 THP Gris Thorium met Rood dak en Maori Tribal - ATM Chip
Marco99 schreef:[egres] schreef:
Zie impressie: “Het interieur wordt met de Grand C4 Picasso gedeeld. Dat valt vooral op door z’n gerationaliseerde boordplank. ” Misschien dat onze Belgische forumgebruikers het mij kunnen uitleggen maar wat is een gerationaliseerde boordplank?
volgens mij bedoelen ze dat grande pic en 5deurs hetzelfde dashboard hebben.
Ik zit meer met
Comfort is de ‘dada’ van Citroën
...Belgen
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 77
- C4 (2004-heden) Berline
- C3 Picasso selextion
Awel manneke verstade et nie goe da vlaems??
Ja er zijn zaken die nergens op slaan natuurlijk maarja wie zijn wij??
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Gerationaliseerde boordplank: Daarmee bedoelen ze volgens mij dat er niks overbodig zichtbaar is. Zoals de radio die verstopt zit achter een klepje
Comfort is de ‘dada’ van citroën: Dan hebben ze het natuurlijk op het feit dat alle Citroëns heel comfortabel afgeveerd zijn.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)