Ik heb niet zo’n kijk op de ZX-wereld, maar zijn onder ZX-rijders de reflectorplaten op de achterklep ook zo gewild?
Op de sloop in Veghel (Van Zutphen) staat namelijk een rode ZX, erg luxe versie met elektrische ramen, elektrisch open dak, reflectorplaat, dakspoiler en die andere spoiler (wel vaalrood intussen). De bumpers leken ook anders, maar dat kwam misschien omdat ‘t allemaal mooi meegespoten was.
Het viel met vandaag ook nog op dat ie sideskirts heeft, zijn die nog gewild?
Volgens mij heb ik die reflectorplaat (tussen de achterlichten) alleen maar op een rode gezien. Is dat iets af fabriek of komt het van de autoshop?
Jos van der Voort
Re: Reflectorplaten & dakspoilers?
Harm schreef:Ik heb niet zo’n kijk op de ZX-wereld, maar zijn onder ZX-rijders de reflectorplaten op de achterklep ook zo gewild?
Op de sloop in Veghel (Van Zutphen) staat namelijk een rode ZX, erg luxe versie met elektrische ramen, elektrisch open dak, reflectorplaat, dakspoiler en die andere spoiler (wel vaalrood intussen). De bumpers leken ook anders, maar dat kwam misschien omdat ‘t allemaal mooi meegespoten was.
Even offtopic, toevallig nog gezien hoeveel kms op de klok die GSA had?
reflector platen zijn volgens mij niet zo populair bi zx rijders. Althans dat is mijn ervaring. Als ik ze overigens al tegenkwam, zeer zelden en meestal op een break, waren ze vaak heel erg verkleurt.
Inderdaad! De meesten zien er niet uit!
Jos van der Voort
Deze zag er volgens mij nog prima uit
De GSA had trouwens iets van 153.000 km op de teller geloof ik