Als ik kan, kom ik ook wel even langs voor het gezellig ouwehoeren dan
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik sta mooi als nummer een op de lijst. maar ik kan nog niet eens beloven of ik wel aanwezig kan zijn
Ik heb dat weekkend wedstrijden in Amsterdam, en ik kom dan in theorie wel langs almere. Maar weet nog niet of dat met mijn bx zal zijn, en of ik het qua tijd wel redden kan..
Ik houd dus nog even een slag om de arm En mn bolletjes zijn er zo aan toe
als ik tijd heb kom ik denk ik ook wel langs kan ik direct nieuwe bollen kopen voor de gti
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Xsara_Coupe schreef:Sticky :
Xsara_Coupe
is nu plakkerig
ik kom misschien!
(ligt een beetje aan hoe dat weekend voor mij loopt)
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Wie weet kom ik, maar alleen voor de gezelligheid en om andermans auto’s te leren kennen. Hopelijk komen er ook wat SM’s, GSsen en DSsen want dat moderne spul heb ik nu wel genoeg gezien. Ook BX ja
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Wie weet kom ik, maar alleen voor de gezelligheid en om andermans auto’s te leren kennen. Hopelijk komen er ook wat SM’s, GSsen en DSsen want dat moderne spul heb ik nu wel genoeg gezien. Ook BX ja
Helaas is het op dezelfde dag als de BX Club ALV. Dat gaat bij mij toch voor. En bollen vullen kan ook wel op CM, daar hoef ik niet speciaal voor naar Almere.
ik PROBEER ook aanwezig te zijn MET turbo motor…
maar beloof niets..
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Hmmm, had ik dit eerder gezien, was ik waarschijnlijk ook wel gekomen voor een controle. Maar nu is ruim 2 uur rijden voor wat praten wel wat lang… Jammer.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hallo Jongens en meisjes,
Het is ook met zeer veel spijt in mijn hart dat ik mij moet afmelden! Ik kan wegens Familiale redenen niet bij Chypharse aanwezig zijn, en mag mijn plaats aan iemand anders gegeven worden!! Had nochtans hééél graag bij Chyparse geweest,want heb nog het een en ander nodig (mss)?? Dus mijn plaats komt vrij!!!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik hoop dat het geen ernstige omstandigheden zijn. Maar oh oh wat jammer dat de SM niet ten tonele kan verschijnen.
Bij de Xantia ga ik steeds meer de korte oneffenheden voelen (althans mijn brein geeft door dat het steeds erger wordt, wellicht subjectief geoordeeld), ben erg benieuwd hoe ze door de controle komt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Idd jammer dat je niet kunt komen met de SM.
En owja, wslk kom ik ook Weet nog niet of dat met de Vert Cali of de CX zal zijn (eigenlijk uberhaupt niet of ik dan een van beide beschikbaar heb…)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
beerpeet schreef:Idd jammer dat je niet kunt komen met de SM.
En owja, wslk kom ik ook Weet nog niet of dat met de Vert Cali of de CX zal zijn (eigenlijk uberhaupt niet of ik dan een van beide beschikbaar heb…)
Wat mij betreft neem je de Vert Cali mee als het kan, ik ben razend nieuwsgierig naar de kleur!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik ga er maar van uit dat ik niet kan komen, met geen enkele van mijn auto’s
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar