Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
beste visa adepten:
De 1100 is misschien niet op tijd klaar voor de meeting eind van de maand…
Ik ben gaan klooien met tectyl en zo, en kwam bij de achterste stootblokken voor de achtervering een gaatje ter grootte van een duim tegen, dat werd na slijpen en schoonmaken een gat van ruim 20 bij 25 cm…
Moet dus voor die dag nog dichtgelast worden.
Dit is zeker een punt van aandacht voor alle overlevende visa`s.
de hele steun was slecht en eigenlijk zover doorgerot tot aan de binnenbeplating van de kofferbak.
Maar goed, verder viel het me niet tegen!
ze zit weer voor de helft heel erg dik in de schone glimmende vette drek, en kan er weer jaren tegen nadat ik ook de holle ruimtes heb aangepakt…
Zaak dus, om even te checken of er geen narigheid zit verborgen onder die zwarte weg-derrie.
Ff schoonmaken en schoonhouden is het devies, naar wij dachten…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Dit is al jaren een punt van aandacht bij Visa´s, en wordt tijdens de APK nog wel eens over het hoofd gezien.
Lassen dus.
Test
Mag ik vragen wat die poll met die stootblokken te maken heeft ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Dat mag je best vragen, eigenlijk niets, het enige waar het iets mee te maken zou kunnen hebben, is eigenlijk de visa…
Ik lees zoveel stukjes over tikkende en ratelende motoren.
Wist trouwens ook niet dat het aan deze topic werd gekoppeld.
Verder over de stootblokken, ze zijn niet meer te koop.
Een kennis raadde me aan om gewoon de troep weg te slijpen, en een beetje op te letten met drempels en volle bepakking.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Aangezien de oliepoll er niets mee te maken heeft, heb ik deze verwijderd.
Open gerust een topic over de olie waar je de poll wel weer aan kan hangen !
Schijt aan originaliteit.