Hmm? Is het dan zo uniek de Pechhulp in het buitenland wat ik nu heb :
Wat die vandalen betreft?, ja het is echt tuig, etc etc dat alleen uit was op de Radio.
Geef ze een schop onder hun hol en laat ze werken voor hun geld
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
ZX1.4i schreef:Hmm? Is het dan zo uniek de Pechhulp in het buitenland wat ik nu heb :
Mwoah, weet ik niet, ken niet alle voorwaarden van al die andere maatschappijen . Heb wel van verschillende mensen gehoord dat de FBTO qua premie relatief duur is. Daar mag dan ook best wel wat tegenover staan, vind ik.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Ze zijn niet de goedkoopste, maar bieden wel het meeste voor het geld als je het gaat vergelijken met andere verzekeraars.
FBTO heeft regelmatig acties, waarbij je 3 bonusjaren korting krijgt op je no-claim en dan heb je een aantrekkelijke premie.
Raar maar waar, als ik met mijn 3 bonus en 1 schadevrij jaar (4 schadevrije jaren) de premie bij andere verzekeraars bereken ben ik altijd duurder uit. De basis premie voor WA is wel goedkoper, maar WA+ en alle andere toeters en bellen erbij die standaard zijn bij een WA+ van FBTO, maken het weer duurder.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
ZX1.4i schreef:Die heb ik goed doorgenomen, bij mij is vandalisme onder WA+ verzekerd, maar ze keren alleen uit als er een dader bekend is.
Bij diefstal van de auto keren ze de dagwaarde uit als je dat gaat claimen, maar als je geen goedgekeurde startonderbreker heb gaat dat ten koste van je no-claim.De enige reden dat ik mijn ZX WA+ heb laten verzekeren is vanwege de dekking van ruitschade en pechhulp in het buitenland.
Verzekerings maatschappijen zijn net als banken gewoon schurken je brengt er sloten met geld naar toe maar als je iest terug vraagt kan het niet. Het is jammer dat het verplicht is anders wou ik niks met die criminelen te maken hebben. Moet je voor de gein eens naar een andere verzekeraar overstappen of melden dat je schade hebt. Nou zorg dan eerst maar dat je de kalmerings tabletten in de buurt hebt want je gaat van je graatje.
Als ik jou was zou ik gewoon maar eens op zoek naar een andere deur in dezelfde kleur. En het is idd zo dat zilver een lastige kleur is om te spuiten Succes
Peter
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Peteryed schreef:Als ik jou was zou ik gewoon maar eens op zoek naar een andere deur in dezelfde kleur. En het is idd zo dat zilver een lastige kleur is om te spuiten Succes
Peter
Maarten Deen schreef:Inmiddels is er een nieuwe deur ingezet en is de zijkant professioneel meegespoten. De auto heeft nu zelfs een persoonlijk tintje gekregen: de Furio sierstreep (donkergrijs) was niet meer verkrijgbaar en er zit nu een nog donkerdere streep op. Ik zal binnenkort even foto’s maken.
Is dus al gepiept.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)