Hij gaat voor de APK!
Juli 2006 verlopen en de eerste bekeuring heb ik al binnen. Volgens ons is hij nu helemaal klaar. Bij het uitlijnen is hij van de week ook even op de testbank geweest en er zat verschil op de achterremmen. Die hebben we er gisteren uitgehaald. Het zou nu goed moeten wezen.
Op het oog hebben we voor de APK zelf niks meer kunnen vinden dus we gaan onze vingers gekruisd houden.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Succes er mee! Ik duim met je mee.
Hé! Bedankt man!
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
ja, het blijft altijd spannend succes en hopen op een goede afloop, je hebt het trouwens lang vol gehouden zonder apk
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Een parkeerbon in Haaksbergen. 50 Euro voor het vergeten van mijn parkeerschijf. Die heeft ongetwijfeld de RDW getriggerd.
En de bon voor de APK moet ik nog krijgen. Ben benieuwd hoeveel dat gaat worden maar er is hier vast wel iemand die dat weet.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
mkatgert schreef:
75 euro dus volgens mij…
Ik had op het dubbele gerekend…....
Jos van der Voort
het is idd meer dan die 75 euro… helaas, ik spreek uit ervaring…
had eind 2005 net m’n vriendin in Amsterdam naar haar werk gebracht. Ik wilde wat onderdeeltjes hebben dus denk, goh laat ik even stoppen bij Citroen in het Olympisch stadion…
Ik rijd mijn auto daar d eoprit op en ben er koud uit of er stopt zo’n gestreept golfje met die lampen op het dak…..
Meneer, werkt u hier ? Ik nee hoezo ? Meneer is die auto van u ? ja , hoezo ????? Meneer wat gaat u hier nu doen ??? ik, wat onderdeeltjes halen, HOEZO?????????!!!
nou, meneer, uw zx ligt al 6 maanden uit de apk dus als u hier dus niet werkt, u nu geen apk gaat doen, dan krijgt u nu van mij die gele briefje…. Ook wel bekeuring genoemt omdat de apk verlopen is…
Leuk joh, die amsterdamse humor op maandag morgen…
Maar je hebt nog niet gezegd hoe duur het dan wel is
Cheezus schreef:Maar je hebt nog niet gezegd hoe duur het dan wel is
exact weet ik het niet meer maar ga maar rustig uit van het dubbele…. ops: Mij staat iets bij van een bedrag tegen de 200. ( 175-200)
En neuh volgens mij heb ik die vlot betaald dus het is er niet een na verhoging enzo…
APK keuring
Geen geldig keuringsbewijs € 75,00
bron: http://www.boetes.nl/boetes.php?intHoofdcategorieID=1&intMainID=2&intSubID=14&intOverzichtID;=
Daar staat toch echt 75 euro!
Ik hoop dus ook écht dat het daarbij blijft…....
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:Daar staat toch echt 75 euro!
Ik hoop dus ook écht dat het daarbij blijft…....
even aan patje vragen die weet dat wel als het goed is
aan de andere kant is het terecht dat je een bon krijg wees blij dat de verzekkering van nix weet
75 EUR klopt. Het is onlangs verlaagd. Maar het is en blijft zonde geld natuurlijk. Zo streng is die APK nou ook weer niet.
Ik heb dat niet bewust opgezocht hoor. Ik heb meer dan een jaar lopen kl..tzakken met deze auto. Als het aan mij had gelegen was-ie gewoon op tijd door de APK gegaan.
Jos van der Voort
Ik moet de afspraak nog gaan maken. Komt goed deze week!
Jos van der Voort