Heb afgelopen week ondekt dat er, naast een draaiknop om de leuning te verstellen, ook nog een knop zit voor de lendesteun. Helaas werkt het niet.
Is een lendesteun bij een avantage een optie en zit alleen die draaiknop er of is ie gewoon kapot?
Volgens de folder van 1993 hebben alleen de Aura, Volcane en 16V een verstelbaare lendesteun, is er misschien een ander interieur ingezet dat jou stoel daar wel een knop voor heeft.
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
Re: Lendesteun bestuurdersstoel
Weefje schreef:Heb afgelopen week ondekt dat er, naast een draaiknop om de leuning te verstellen, ook nog een knop zit voor de lendesteun.
Helaas werkt het niet.
Hebbe….hebbe…..hebbe
Moet weer nodig eens op de *Sloop-tour*
Maar ik heb wel weer dat mooie rode lijntje in het interieur
is er misschien een ander interieur ingezet dat jou stoel daar wel een knop voor heeft.
Nee. Is het orginele interieur.
Ach, staat wel leuk, zo’n extra knop….
Ik had het zelfs op mijn eerste auto, een Peugeot 309 uit 1987
En de lease 306 had het ook, echt super zo een lendesteun.
@Weefje, die sloperij in Doetinchem waar we afgelopen zaterdag waren heeft een ZX-Aura staan met dezelfde kleur stoelen en met een werkende lendesteun. Als je net zoals zaterdag je platte achterhoek accent gebruikt moet je dat ding toch wel goedkoop mee kunnen krijgen
Weefje schreef:Ach, staat wel leuk, zo’n extra knop….
Is die niet te repareren dan ?
Of zit hij vast of zo…..heb ik ook weleens bij de BX TZD gehad….kreeg hem toch weer los.
Is die niet te repareren dan ?
Of zit hij vast of zo…..heb ik ook weleens bij de BX TZD gehad….kreeg hem toch weer los.
Geen idee.. Het lijkt alsof er niks aan die knop zit verbonden. Ik voel geen weerstand. Net of er alleen maar een knop zit….