Ik vrees dat mijn komst ook onzeker is geworden, zie ook mijn BX TZD draadje.
gelukkig is het aantal bollen aanmeldingen ruim voldoende zodat die monteurs zich geen moment hoeven te vervelen
krijg nu toch wel de kriebels met dit weer om “de snoek” uit z’n winterslaap te halen…...... en te zweven richtig het pitoreske almere
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
vind het toch wel leuk om met m’n tectylmatzwarte driecilinder DS te komen… weet nog niet of het lukt.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Ben benieuwd, een DS is altijd leuk, in welke staat dan ook
Alcyone schreef:vind het toch wel leuk om met m’n tectylmatzwarte driecilinder DS te komen… weet nog niet of het lukt.
[offtopic]Ik kende in Rotterdam iemand met een mat grijze DS. Ook wel leuk hoor. Hij werd tenminste wel dagelijks gebruikt. [/offtopic]
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
@ alycone
driecilinder DS???.........is dat wel zo verstandig
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
charlesdegaulle21 schreef:@ alycone
driecilinder DS???.........is dat wel zo verstandig
meerderheid werkt nog, dan is ‘t goed
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Beetje late aanmelding van mijn kant (zit momenteel erg weinig op het forum) maar als ik niet hoef te werken kom ik zeker ff buurten!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik moet volgende week zaterdag werken, dus ik kan niet komen Vind ik wel heel jammer, vorige keer is me zo goed bevallen, ik had er deze keer ook erg veel zin in!
Maar helaas..
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik ben er ook niet bij, ik ga naar de jaarvergadering van de BX Club.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
dit is het “definitieve rijtje” daar er nu ook genoeg invallers staan voor de evt. afvallers heeft het verder aanvullen geen zin meer…......
kunnen “we” gelijk met hogervp beginnen en zien dan wel of janneman nog komt. wellicht dat er nog tijd over is voor andere hp geveerde citroen’s
1 Janneman BX
2 hogervp Xantia
3 petereyd Xantia
4 xsara coupe XM
5 bram BX
6 ronaleponal XM
7 eXpelliarMus XM
8 bxsport.com XM
9 mkatgert GS
10
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
hee wat tof, ik ben ook op het lijstje terecht gekomen. hoe laat moet/mag ik er zijn?
Kan ik mij nog aanmelden? Ik wil er ook wel bij zijn.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik moet me helaas afmelden. Ik ben die dag in de gelegenheid gesteld om een DS te slopen waar een heleboel onderdelen op zitten die ik nodig heb voor de mijne. Dat moet ik echt voor laten gaan.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
mischien kom ik ook ff langs, ik ben die ochtend in Amsterdam dus dan kan ik via almere naar de achterhoek karren.