Ja dat weet ik, maar ik wil het blok erin hebben voor de 24e
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Ja dat weet ik, maar ik wil het blok erin hebben voor de 24e
Ah, voor de meeting zeker
Zo, net even wat spullen gehaald…. toen ik moest afrekenen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.
Maargoed waar je aan begint moet je ook afmaken.
Ik heb een nieuwe koppelingsset, waterpomp, spanrollen (tering die zijn duur), distributie, multisnaar, v snaar, oliefilter, thermosstaat, doos remmenreiniger (niet dat ik het nu nog nodig had, maar het was in de aanbieding) gehaald
De rest komt later nog.
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Zo, net even wat spullen gehaald…. toen ik moest afrekenen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.
Maargoed waar je aan begint moet je ook afmaken.
Ik heb een nieuwe koppelingsset, waterpomp, spanrollen (tering die zijn duur), distributie, multisnaar, v snaar, oliefilter, thermosstaat, doos remmenreiniger (niet dat ik het nu nog nodig had, maar het was in de aanbieding) gehaaldDe rest komt later nog.
Hmm, 700 EUR kunnen aftikken of daaromtrent? En dan heb je nog niet eens alles (bakkeerringen, klepdekselpakking, krukas+nokkenaskeerringen, olies, vloeistofs, branstoffilter, slangsklems, kvs slangen).
Maarrrrr. Zo kom je wel lekker op dreef.
Superdave schreef:Zo, net even wat spullen gehaald…. toen ik moest afrekenen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.
Maargoed waar je aan begint moet je ook afmaken.
Ik heb een nieuwe koppelingsset, waterpomp, spanrollen (tering die zijn duur), distributie, multisnaar, v snaar, oliefilter, thermosstaat, doos remmenreiniger (niet dat ik het nu nog nodig had, maar het was in de aanbieding) gehaaldDe rest komt later nog.
Mijn mislukte TD -> TurboD operatie heeft 1300 gekost..je bent er nog niet hoor
Ijs schreef:Superdave schreef:Zo, net even wat spullen gehaald…. toen ik moest afrekenen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.
Maargoed waar je aan begint moet je ook afmaken.
Ik heb een nieuwe koppelingsset, waterpomp, spanrollen (tering die zijn duur), distributie, multisnaar, v snaar, oliefilter, thermosstaat, doos remmenreiniger (niet dat ik het nu nog nodig had, maar het was in de aanbieding) gehaaldDe rest komt later nog.
Mijn mislukte TD -> TurboD operatie heeft 1300 gekost..je bent er nog niet hoor
Ja maar! ehh… Sleutelervaring is niet in geld uit te drukken!
Of zo.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Om eerlijk te zijn, heb ik, omdat ik bij een autogarage heb gewerkt, hele goede kortingen, ik was voor dit alles 364euri kwijt
Maargoed ik blijf het veel geld vinden…
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Robin schreef:Ijs schreef:Superdave schreef:Zo, net even wat spullen gehaald…. toen ik moest afrekenen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.
Maargoed waar je aan begint moet je ook afmaken.
Ik heb een nieuwe koppelingsset, waterpomp, spanrollen (tering die zijn duur), distributie, multisnaar, v snaar, oliefilter, thermosstaat, doos remmenreiniger (niet dat ik het nu nog nodig had, maar het was in de aanbieding) gehaaldDe rest komt later nog.
Mijn mislukte TD -> TurboD operatie heeft 1300 gekost..je bent er nog niet hoor
Ja maar! ehh… Sleutelervaring is niet in geld uit te drukken!
Of zo.
Klopt ook, als je dit moet laten doen, kun je beter een andere bx kopen.
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Om eerlijk te zijn, heb ik, omdat ik bij een autogarage heb gewerkt, hele goede kortingen, ik was voor dit alles 364euri kwijt
Maargoed ik blijf het veel geld vinden…
Da’s niet duur. Wel kostbaar.
mpostma schreef:Superdave schreef:Om eerlijk te zijn, heb ik, omdat ik bij een autogarage heb gewerkt, hele goede kortingen, ik was voor dit alles 364euri kwijt
Maargoed ik blijf het veel geld vinden…
Da’s niet duur. Wel kostbaar.
Juistum, das het woord wat ik zocht.., maar de duurste onderdelen heb ik..
Ik heb straks 1 probleem ik heb een 1.9 diesel over die zo goed als nieuw is… (behalve de koppeling) ook daaraan heb ik ook alles vervangen een jaar geleden..
vind ik best zonde, dus als iemand een goed bod doet voor een Supergoeie 1.9 Diesel…
edit: dit is het 400e bericht
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Zo, vandaag heeft me vader weer veel gedaan.
Blok staat klaar voor montage..
Morgen gaat mijn blok eruit, dus dat word lkkr klussen.
Maar hoe zit het nou met die kabelboom, kan ik die gewoon gemakkelijk overprikken en de zekeringenkast?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Zo, vandaag heeft me vader weer veel gedaan.
Blok staat klaar voor montage..
Morgen gaat mijn blok eruit, dus dat word lkkr klussen.Maar hoe zit het nou met die kabelboom, kan ik die gewoon gemakkelijk overprikken en de zekeringenkast?
Gewoon in z’n geheel overprikken in de zekeringenkast. Geen probleem!
Wat is er trouwens vernieuwd aan je “oude” motor? En hoeveel heeft ie gelopen?
Het kan zijn dat ik wat vergeten ben, maar met circa 280dkm;
Circa 10dkm geleden;
Koppakking
Nieuwe kopbouten
Verstuivers afgeperst
Distributie
Gloeiers (nog geen 2dkm)
Oliefilter
Kleppengesteld
Waterpomp
Koppeling was toen (en nu) nog goed evt kan ik die nog vervangen.
Loopt als een zonnetje, lekt absoluut geen olie rond de kop (vraag maar aan BXBRESSERS )
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Blokt loopt, het was ‘tik’ en lopen!! naja… daarna nog een paar keer moeten starten vanwege lucht in de brandstof leidingen…
Maar hij loopt!
Nog niet lang getest (5min) en nog niet mee gereden…
Alleen begint de motor onwijs te roken (pure diesel) en begint de motor als een gek te schudden als ik gas geef.
Iemand een idee!??
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Ik heb geen idee, maar goed werk! Gaat lekker zo. Nog ff en dan lekker blazen met die bak
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005